středa 27. dubna 2022

ERIKA...Poznámky zabalené v lásce

 



Víte, co? Opravdu moc mi chybí tvořit má alba. Taková ta klasická, na které si vytvořím i desky. Dneska Vám ukážu projekt, na kterém jsem si k deskám zase přičuchla a navnadila se na to, že nějaké to album musí brzy přijít. Takže dnes to bude malá inspirace toho, na co vše můžeme takový základ použít.

Už hodněkrát mě zaujaly různé podoby trhacích bločků jako dárky pro paní učitelky apod. Nikdy jsem ale žádný takový nevyráběla. Z našich stories víte, že jsem si připravovala motivy z kolekce Hello Little boy od Craft O'ClockPřipravila jsem si tu o velikosti 12x12 a také ve velikosti 6x12, z té jsem si vystřihala motivy ke zdobení.





K vytvoření základu jsem si připravila karton. Jak můžete vidět, desky jsou jednoduché, jde o dva velké obdélníky a o jeden úzký na hřbet. Vrchní obdélník je menší, aby bylo vidět dovnitř a nebyla to taková nuda. Kartony je třeba potáhnout základovým papírem. Ke správnému polepení jsem používala hladítko a rýhovačku. To, aby bylo vše hezké a nikde se papír nevlnil. 



Na vrchní i vnitřní stranu jsem si vybrala designy, které se mi líbily a z vystřižených visaček, motivů medvídků, majáků, hvězdiček a různých dalších drobotin jsem si připravila 2 koláže. Obě jsem doplnila i chipboardem srdíčka, použila jsem i samolepící krajku. Některé z visaček jsem opatřila ještě průchodkou, no a mé oblíbené mašličky z provázku doladily barevně celek.


No a nakonec bloček. Ten jsem upevnila na krajích přichyceným proužkem papíru a podlepením zadní strany. A máme hotovo. Pár samolepících kamínků je už jen drobným detailem. My už máme bloček v chodbě a čeká na své první poznámky k nákupům.



Používáte poznámkové bločky? Já se bez nich opravdu nehnu. Vytváříte si je sami? Pojďte se nám pochlubit právě tím svým na našem Facebooku či Instagramu. Inspirace ani pro nás není nikdy dost! A nezapomeňte nás označit jako #papergarden_cz a #tvorimezpapiru 





POUŽITÝ MATERIÁL:

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - HELLO LITTLE BOY - 12X12

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - HELLO LITTLE BOY - 6X12

KARTON

KAMÍNKY A PERLIČKY

CHIPBOARD SRDCE

PROVÁZEK

SAMOLEPÍCÍ KRAJKA

RÝHOVACÍ PODLOŽKA

SVORKY A PRŮCHODKY




Žádné komentáře:

Okomentovat