úterý 5. dubna 2022

SOUTĚŽ... Duben 2022


Březnové téma soutěže v podobě speciálně tvarovaného přáníčka se vám líbilo, a tak doufáme, že se na tvořivé vlně povezete i v dubnu. Pojďte se podívat, jaké téma jsme si pro vás tentokrát  nachystali.

TÉMA


Velikonoční zajíček


ZADÁNÍ


Vytvořte jakýkoli projekt, na kterém se objeví veselý velikonoční zajíček. Můžete tvořit přáníčko, layout, 3D projekt, exploding box, případně obálku. Však se vám tyto projekty budou brzy hodit. Velikonoce jsou už totiž za dveřmi!


VZOROVÝ PROJEKT OD PÉTI

 
Asi je vám jasné, že k dubnovému tématu soutěže mě inspirovaly rozkošní chipboardový zajíčci z dílky Kretywna Pracownia. Těm se vážně nedalo odolat! Také jste si je ulovili pro sebe? Tak je pojďte hned využít! Stačí si k ruce vzít jakoukoli veselou květinovou kolekci a úspěch je zaručen. Já sáhla po Summer Flowers od Craft O'clock, ke které jsem měla i spoustu obrázků k vystřižení. Na velikonočním vajíčku, které  ja na pozadí přáníčka, jsem si i lehce pohrála s mixed médii, kdy jsem přes šablonku nanesla texturovací pastu a nakonec jsem přáníčko doplnila provázkem a enamelkami.



PODMÍNKY

Fotografii Vašeho projektu nám pošlete e-mailem na adresu info@papergarden.cz a jako předmět uveďte PG SOUTĚŽ 4/2022.

 Každá z Vás může poslat pouze jeden projekt, který musí být vytvořený exkluzivně pro naši soutěž. Tento projekt se nesmí už předtím zúčastnit jiné soutěže, anebo být publikovaný na vašem FB, IG nebo blogu. 

Všechny projekty průběžně vkládáme do alba na Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru.


TERMÍN

sobota 30. 4. 2022


VÝHRA


Vítězku vyberou členky Design Teamu PG a ta dostane poukázku v hodnotě 100 Kč na nákup a sadu papírů ...........................

Druhou výherkyni vylosujeme a ta získá 10% slevu na nákup v Paper Garden.


Těšíme se na Vaše projekty!

Žádné komentáře:

Okomentovat