úterý 28. srpna 2018

DIANKA... Svatební přáníčko pro cyklisty

Krásný závěrečný prázdninový týden. Zatímco maminky školáčků shání pastelky a vodovky, já jsem stále ve svatebním maratonu a chrlím svatební přáníčka jak na běžícím pásu. Už si popravdě ani nepamatuji, kolik jich bylo a pro koho jsem je slepila. Nicméně moje poslední gratulace je ještě čerstvá, vyráběla jsem ji o víkendu a byla pro novomanžele, kteří rádi jezdí na kole. Dnes vám ji ukážu se všemi detaily.


Svatba cyklistických nadšenců byla v přírodních odstínech s akcentem růžové a nevěsta použila také krajku. Popravdě je pro mě vždy trochu obtížné zakomponovat do svatební romantiky koníčky a hobby (třeba slávistickou hvězdu nebo barvy fotbalové Sparty). A proto jsem byla moc vděčná za chipboard novomanželů na kole, který je podle mě skvělým řešením pro všechny cyklosvatby a nenaruší základní poselství svatebního přáníčka.

Konec řečí, mnohem lépe to za mě poví obrázky.


Jak jste na tom vy se svatebními přáníčky s danou tématikou? Je nějaké zadání, které vás v souvislosti se svatebním tvořením překvapilo? Napište ho dolů do komentářů.

Svoje svatební přáníčka nám můžete ukázat také v naší facebookové tvořící skupině Paper Garden Club.

S láskou,

Žádné komentáře:

Okomentovat