sobota 11. srpna 2018

JITKA... Na mořských vlnách

Prázdniny se přehouply do své poslední čtvrtiny. Jistě jste toho v létě spoustu zažili. Ať už jste dali přednost dovolené na mořských vlnách nebo u českého rybníka, zážitků máte určitě spoustu :) A určitě máte také také pěkné fotky :) Nevím, jak u vás, ale v naší domácnosti končí fotky v útrobách externího disku, odkud už je jen těžko úniku :D Je fajn mít fotky po ruce hezky zčerstva, proto jsem se pustila do maličkého "ochutnávkového" alba, které ještě čeká na svou větší sestřičku :D


Dostala se ke mě novinková sada papírů  Legends of the Sea. Přiznám se, že na e-shopu mě sada až tak nezaujala, ale naživo jsou fakt úúúžasný! A neobdivovala jsem je jen já, ale celé moje scrapbookové okolí, které si je muselo hned objednat taky :D Ze sady jsem zatím vytvořila tato 2 přáníčka, která jsem následně upravila jako minialba:


Pro výrobu jsem použila čtvercový kraftový přáníčkový základ, papíry Legends of the Sea, chipboard rámečku s majákem, mořské dřevěné dekorace, pruhovanou stužku, sisalový provázek, korálky a acetátovou fólii.


Nejprve jsem vybrala vhodný papír na nejvrchnější vrstvu, který jsem obstříhla tak, aby přesně pasoval do rámečku. Vyříznout je potřeba i kolečko pro výrobu chrastítka. Pro tyto účely se mi perfektně osvědčilo lepidlo glossy accents. Pokud něco chcete vložit do vrstvy mezi chipboardem a papírem, učiňte tak před slepením, ať (jako já), nemusíte půlit maják v půlce, abyste tam přilepili stuhu :D


Kruhový otvor zezadu podlepíme acetátovou fólií. Lepíme oboustrannou lepící páskou a potom po obvodu nalepíme 3D lepící pěnovou pásku nebo 3D lepící pěnové čtverečky.


Pěnové čtverečky nalepíme i po krajích a ve středu. Již není potřeba tak hustě :)


Vybereme si podkladový papír. Vybírejte tak, aby se vám líbil především motiv, který bude prosvítat průhledným okýnkem a zároveň bude ladit k vrchnímu papíru. Pro rozevlátější mořský efekt postaršíme okraje a přilepíme oboustrannou lepící páskou na základ přání. Nyní zkusíme přiložit papíry na sebe a určíme si místo, kam přilepíme dřevěné dekorace, které budou viditelné okýnkem. Přilepíme je, okolo nasypeme trochu korálků a přilepíme vrchní papír s fólií a rámečkem.


Pořád mi to přišlo takové neúplné, proto jsem do rohu lípla ještě dřevěnou dekoraci kotvy, na kterou jsem navázala drátek omotaný sisalovými vlákny.


První přání (základ pro výrobu minialba) je hotové.

Nyní mám pro vás ukázku druhého alba. Postup je stejný jako u prvního :)


Použitý materiál: kraftový čtvercový přáníčkový základ, papíry Legends of the Sea, chipboard rámeček s vlnami, dřevěné dekorace moře, pruhovaná stuha, flitry, sisalový provázek, acetátová fólie a mušličky z domácích zásob :)





A nyní abraka dabra. Ať se z přáníček rázem stanou praktická minialba :)


Ze čtvrky jsem vyřízla kříž, který jsem vlepila na pravou vnitřní stranu přáníčka. Nezapomeňte podlepit stužkou pro pozdější zavázání. Do středu jsem ještě vlepila "vodopád", aby se do minialba vešlo více fotek. Okraje čtvrtek jsem otupovala hnědým inkoustem.



Strany kříže složíme do středu a převážeme stužkou.


Na levou stranu jsem lípla jen malý rámeček pro krátký text o dovolené :)


Teď už jen ty fotky :D Naše jsem už dala vyvolat. Jak jste na tom s fotkami vy? :)

Krásné kreativní léto :)

Jitka JIXIK


Žádné komentáře:

Okomentovat