středa 23. srpna 2017

PŘEDSTAVUJI KOLEKCI... Summertime



Protože přivítáme v krámku každý měsíc spoustu novinek, přišlo mi líto, že je "odbydeme" zveřejněním na našem Facebooku, v lepším případě nějakou tou inspirací na našem blogu. Protože nové zboží pro vybíráme opravdu s velkou péčí, často rovnou zkoumáme, co se dá vlastně s daným materiálem dělat za psí kusy a jestli vypadá hezky jen na reklamním obrázku, nebo z něj opravdu budou vznikat ty nejvíc famózní projekty. Proto vždy předem důkladně šmejdíme na Pinterestu a navštěvujeme nejrůznější fóra nebo blogy zahraničních scrapperek... A o nalezené poklady jsme se rozhodly s vámi podělit v nové (ne)pravidelné rubrice "Představujeme kolekci", ve které najdete inspiraci doslova z celého světa.

SUMMERTIME  od Piatek13

vám představuje Dianka

https://goo.gl/sspZ7s




Chvíli jsem váhala, kterou z novinek vybrat, ale nakonec ve mě nad vintage a shabby chic zvítězila rozpustila letní nálada a já, už když jsem ráno vstala, jsem měla jasno, o čem budu dnes psát.

Takhle kolekce je plná:
a) krásných akvarelových barev, které jsou sice odstínem pastelové, ale přesto z nich vyložené kouká tropické léto,
b) skvělých letních motivů, mezi které lehce zapadnou třeba i trendy plameňáci,
c) puntíků, kterých nikdy není dost, protože jsou prostě skvěle univerzální.

Suma sumárum, spousta krásných papírů ve velké i malé sadě, vyladěné samolepky....Ale možná jste se lekli, že tolik strakatých vzorů prostě nezvládnete zkrotit nebo že jste letos nebyli v žádné exotice, tak co s nimi... A proto jsem tu já, abych vás vyvedla z omylu a ukázala, že s tohle kolekcí se dá scrapovat cokoliv.... :-)

MŮJ PROJEKT

...poté, co jsem dala dohromady tenhle článek, jsem byla tak navnazená na tvoření, že jsem si střihla se Summertime svůj vlastní layout. Ne, nebyly jsme u moře. Dokonce jsme nebyly ani u rybníka. Byly jsme s partou děvčat na chalupě u Rokycan. Ale protože to byla rozlučka se svobodou mojí budoucí nevěsty a protože se ta rozlučka konala ve stylu Hawaii, papíry s ananasy a zmrzlinkami byly "ty pravé"!












PŘÁNÍČKA

...použití zmrzlinkového papíru se jistě nabízí na první pohled. Napadlo by vás ale zkombinovat vystřižené zmrzliny z velké 30" čtvrtky a do pozadí dát papír z malé sady. Ukládám si na Pinterest, protože je to rozhodně bezva nápad, který využijete i s jinými kolekcemi.

Ještě o něco víc mě ale dostaly tyhle kousky od bloggerky Mamajudo. Na čtvercových přáníčkách si můžete dovolit soustředit pozornost doprostřed a vyrobit v centru "hnízdo" výstřižků.  Když k tomu vyberete krásný backgroundoví papír a prošívání, nic víc už přáníčko nepotřebuje. Tleskám!




Dokonale mě ale překvapila tyhle dvě přáníčka od AgnieszkaBe. Jestli jsem si myslela, že s touhle kolekcí půjdou dohromady kytičky? Ne. Ale opak je pravdou, jak potvrzují následující obrázky. A jsou to dokonce kvítky z foamiranu! Já umřu! :-)



A tady klasické "kytičky - papírovky". Taky nádhera, skoro mám chuť si hned jít jedno slepit, protože zásoba kytiček se mi vůbec netenčí, spíš naopak, pořád syslím další a další...

 A pak, pro ty, kdo rádi razítka, jsem našla na blogu scrapperky, která si říká Rudolph, tohle boží přáníčko. Jednou mě podobné projekty rozhodně donutí koupit si Copic Markers a tunu razítek...


Jo, a ještě tohle od scrapperky Anny...


Jako poslední z kategorie přáníček tu mám tuhle parádu i s dárkovou taštičkou tohoto blogu. Povězte samy, s tímhle prostě musíte uspět i u toho největšího puberťáka... A zase úplně jiný styl.




ALBA

Většina z nás ale s podobnými papíry plánuje spíš výrobu alba z dovolené. Takže přesně pro Vás mám následující inspiraci...

Jako první mě zaujalo tohle minialbum z tohoto blogu. a možná za to opět mohli použité magnolie a lilie, které bych v kombinaci s touhle kolekcí fakt nečekala. Jo, a všimněte si těch brček pod nápisem Summertime - dokonalý detail a já si zapisuju, že to musím použít, co nejdřív.


Nejvíc pusu dokořán jsem ale měla, když jsem objevila tohle album. Nejdřív jsem myslela, že je to obrázek, ale pak jsem začala objevovat fotky vnitřních stránek a zmohla jsem se jen na "WOW"! Asi mě to donutí končeně sáhnout na fotky z naší dovolené na Sardinii... Pokud se vám líbí tento styl, rozhodně zajděte na tento blog.









Tak co myslíte?! Já bych řekla, že na tuhle kolekci prostě nikdy nebude zima... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat