pondělí 28. srpna 2017

MÍŠA... Pařížké ATC

Já se mám heč! :) Mám se, protože hnedka vedle nás má Dianka obchůdek... a to je taková výhoda! Chcete udělat ATC s buttonky? Žádný problém, prostě skočíte v domácím oblečení "nakoupit" přesně to, co potřebujete... :) O vybalování všech krás a skládání kitů s Diankou a Mončou ani nemluvím... to už byste nám prostě záviděli... :)

Takže když jsem potřebovala buttonky na ATC, skočila jsem do obchůdku a hledala, které bych použila. Smutně na mě koukaly poslední dvoje buttonky od UHK Gallery, které tématicky ladí se sadou Paris Paris, kterou jsem ještě doplnila sadou Allo Allo.

Papíry z obou sad jsem natrhala na menší kousky, které jsem přes sebe různě nalepila. Doplnila jsem kouskem gázy a navrch jsem rozstříhala pásek s obrázky. Jako obvykle jsem musela přidat trochu barvy- tentokrát jsem sáhla po Magicals od Lindy´s stamp gang v odstínech hnědé a modro-zelené. Držela jsem se a nepoužila žádné cákance ani razítka :)

Navrch už jsem jenom doplnila zmíněné buttonky a bylo hotovo. Tyhle ATC jsem zvládla velmi rychle a to jsem původně vůbec neměla žádnou představu jak je budu dělat. Někdy je prostě dobré nic nevymýšlet a nechat ruce tvořit :)

Nakonec bych se Vám ráda zeptala... Všichni víte, že tvořím hodně mixedmedia projekty. Uvítali byste takové pomůcky i v našem obchůdku? Gesso, barvy, prášky? Určitě nám dejte vědět, co si o tom myslíte... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat