středa 9. srpna 2017

MÍŠA... Layout v pánském stylu

V poslední době si neumím představit stránku bez kytiček, ale tady jsem se o to pokusila. Přišlo mi, že vzhledem k fotografii, kdy jsem focená v pánském stylu, se tam ty kytičky moc nehodí. A tak jsem udělala mixedmedia layout bez kytiček, zato se spoustou chipboardů.


Jako podklad pro svůj layout jsem si vybrala nádherný papír z kolekce I love vintage od Craft&You. Ten jsem celý potřela čirým gessem a na místa, kde jsem chtěla barvit jsem nanesla trochu bílého gessa, abych utlumila podklad. Na mokré gesso jsem nanesla nit, která vytvořila po zaschnutí zajímavou texturu na stránce. Barvila jsem jako vždy ecoline barvičkami v modrých a šedých odstínech.


Na zdobení jsem si vybrala papíry z malé sady 6*6 I love vintage, ze kterých jsem na Big shotu vyřezala visačky, kolečka a různé tvary rámečků. Vše jsem rozmístila na papír a když jsem byla  s rozmístěním spokojená, tak jsem vše přilepila.


Věděla jsem, že chci dozdobit stránku chipboardy, tak jsem vybrala knírky, klobouk a šipky. Ze svých zásob jsem ještě vytáhla černé pásky(je to odpad při výrobě bot) a nápis "go girl". Stránka ve výsledku působí celkem chaoticky i kvůli velkému nápisu, ale i tak jsem s ní spokojená.


Posílám pozdrav z Kréty a užívejte si léto! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat