pondělí 9. května 2022

ERIKA... Jeden za všechny, všichni za jednoho aneb přání, obálka a dárkové visačky

 

Každý sám, ale společně jsou nejlepší. Tři mušketýři. Kolikrát jste už o nich slyšeli? Já tu dnes jednu takovou silnou trojku mám. O mně už víte, že když má nějaká kolekce doplňky, neumím je nechat v obchůdku. No a tak, když už jednu z těch dokonalých kolekcí máte, proč dělat jen jeden výrobek? Vše spolu tak dokonale ladí....




Tuhle trojici jsem si připravila na jedny narozeniny. Mám tu dárkovou obálku, gratulaci a dvě visačky na připravené dárečky. Taky už jste si u mně určitě všimli, že jsem přestala skoro používat textová gratulační razítka. Mám jich stále pár oblíbených, ale tak nějak mi vadí, že se opakují a jsou stejné. Mnohem víc se mi tak líbí vše si nazdobit a to hlavní napsat dovnitř, od srdce.

Jaká kolekce je dnes ta, která má hlavní roli? Je to Lady's dary od P13. Jak už tušíte, mezi jejími doplňky toho najdete spoustu. Já jsem si vybrala kolekce obou velikostí, dále papírové výseky, ty vám ušetří nějaké to stříhání. Výseky lístků a visačky.



Chtěla jsem, aby bylo vidět co nejvíce designů, proto jsem na gratulaci vrstvila. Také jsem kombinovala naše nové provázky od DP Craft, a to na všech kouscích téhle malé sady. Chipboard najdete jen jeden, ale naprosto krásný, je na samotném vrchu přání. Nejlepší visačky jsou ty z vyřezávacích šablon od Mody scrap. Já potřebovala dvě, obě jsem opatřila poutkem a zařádila jsem si také trochu se sešívačkou. Také jsem použila průchodky, tentokrát každou jiné barvy. Protože kolekce je hezky barevná, nebylo třeba zcelovat


No a co je ta drobná korunka? Enamelky! Viděli jste už ty nové od Cocoloko? Rozhodně je nesmíte minout, snad vás na ně namlsám. Jejich barvičky a tvar srdíček je ideál. 


Máte rádi sady a sety nebo naopak když to zas tak moc neladí? Jakou poslední sadu jste si střihli vy? Jsme zvědavé, to už víte, tak se nám pochlubte na našem Facebooku či Instagramu. A nezapomeňte nás označit jako #papergarden_cz a #tvorimezpapiru 



Použitý materiál:

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - LADY'S DIARY - 12 X 12

SADA SCRAPBOOK PAPÍRŮ - LADY'S DIARY - 6 X 6

PAPÍROVÉ VÝSEKY - LADY'S DIARY 

PAPÍROVÉ VÝSEKY - LADY'S DIARY - Tickets

VISAČKY - LADY'S DIARY - 02

VYŘEZÁVACÍ ŠABLONA - Hanging Tags

CHIPBOARD

PRŮCHODKY

PROVÁZEK

ENAMELOVÉ OZDOBY - ESSENTIALS 





Žádné komentáře:

Okomentovat