pondělí 22. srpna 2022

JANA… Vzpomínka na loňské focení

Letní prázdniny se pomalu chýlí ke svému konci a ve scrapbookovém světě se začínají objevovat podzimní novinky. Lákají nás svými tlumenými barvami s motivy plnými spadlého listí, dýní, knih a mnoha dalšími, co k podzimu patří.

Při prohlížení letošních podzimních novinek mne zaujaly papíry Golden Days od firmy Mintay. V šuplíku mi už nějakou dobu ležely fotografie z loňského podzimního focení a já konečně našla vhodnou sadu ke zhotovení minialba.


Ještě než papíry přišly, zrodil se mi hlavě plán, jak album ozvláštnit. ,,Co ho takhle udělat ve tvaru dýně?”.


Možná se to bude zdát některým složité, ale vytvořit takové album je snazší, než se zdá.
 

Na internetu jsem si zadala do vyhledávače Pumkin svg free, vybrala si obrys a stáhla jej do programu ke svému plotru. Pokud nejste majitele plotru, nezoufejte! Mnohé obrázky mají více koncovek jako například PNG, svg, jpg. Pokud najdete s koncovkou jpg, můžete si ho jednoduše stáhnout do počítače, vytisknout a požadovaný tvar vystříhnout.





Já jsem své desky vyřezala o 1 cm větší než samotné stránky z 1 mm silné lepenky. 

Velikost stran jsem zvolila tak, aby mi zůstalo ještě místo k dozdobení v okolí fotografie. Strany jsem vyřezala vždy 2x, aby se daly slepit k hřbetu. 


Důležitým krokem bylo vždy jednu stranu dýně o pár milimetrů zkrátit, aby bylo možné strany svázat k hřbetu. 


Výška hřbetu odpovídala hraně střižených stran. Rozestup mezi jednotlivými stranami byl 1 cm. 

Po slepení jednotlivých listu k hřbetu, zbývala ta nejoblíbenější část. Všechny strany ozdobit krajkami, vyřezávacími šablonami a dodatkovými papíry.



Vzniklo tematické rodinné album, které zůstane krásnou vzpomínkou na jedno krásné podzimní odpoledne. 

Věřím, že jsem Vás dostatečně nalákala nejen na novinky, ale také na tvoření.

Ze své kukaně se s Vámi loučí Jana  


Použitý materiál: 

Scrapbookový papír Golden days 12x12

Lepidlo Fabrika decoru

Stuhy



 







Žádné komentáře:

Okomentovat