čtvrtek 26. července 2018

MÍŠA... Layout v pastelových barvách

Letos jsou v kurzu pastelové barvy, ví to dobře i Lemoncraft, který vydal novou kolekci Yesterday. Kolekce je maličko retro, v takových tlumených odstínech. A protože já Lemoncraft miluju, samozřejmě jsem tuhle kolekci musela mít! A co jiného z ní vytvořit než scrapbookovou stránku.

Vybrala jsem si podkladový papír 06- mimochodem motiv dřeva letos taky dost frčí, který jsem dozdobila strukturovací pastou, a na něj jsem navrstvila papír s růžičkami 05. Použila jsem také dva proužky pauzovacího papíru, který jsem přichytila sponkovačkou. Papír jsem si nabarvila mými oblíbenými ecoline barvami a nechala schnout přes noc. Aby se mi papír nezkroutil, dala jsem si ho pod podložku na pracovním stole :)

Druhý den jsem už jenom dekorovala a zdobila. Mimochodem, co sledujete u vystřihování? Já vždycky koukám na seriály- kriminálky všeho druhu :) Z vintage time papíru 024 a 025 jsem vystříhala růžičky, rámečky  a motýlky, Použila jsem také buttonek z kolekce Yesterday.  Na závěr pár cákanců a nápisy Hello beautiful od Piatek13.











Pokud budete také tvořit s touto kolekcí, pochlubte se v naší Facebookové skupině PaperGardenClub.

Žádné komentáře:

Okomentovat