úterý 31. července 2018

MIA... Mixed media - moje obľúbené tvorenie.



Aj keď je svadobná sezóna v plnom prúde a posledné týždne tvorím hlavne v tejto téme, nežné, elegantné, romantické a biele, pristála mi na mojom stole objednávka, ktorá bola z úplne iného súdka. Urobila mi obrovskú radosť, pretože som tentokrát mohla siahnuť po pastách a farbách, zašpiniť sa pri mojej obľúbenej mixed media technike. A tvorila som opäť pre chlapa :-)
Už dlhšie som sa chystala splniť si ďalšie moje malé scrapbookové sny.  Zopár nových vecí, ktoré som chcela pridať do mojej tvorby.  Zápisníky s ručne šitou väzbou aj členené boxy so zásuvkou. A toto bola objednávka, ktorá akoby mi spadla z neba. Zákazníčka si želala, aby som vyrobila veľmi osobný zápisník  pre muža, ktorého miluje.
Dostala som zopár vodítok, veľkosť, farby, téma. Ale hlavne hodne voľnú ruku a obrovskú dôveru. 
Vyhrnula som si rukávy a pustila  sa do plnenia jej želaní a mojich malých snov.
A tak vznikol tento hviezdny šitý zápisník uložený v elegantnom boxe.
Zápisník má veľkosť A5.  Vo vnútri je v šitej väzbe kombinácia čistých listov a  kraftového papiera vyššej gramáže, ktoré sú zároveň rozdeľovačmi a ukrývajú malé detaily,  ktorým rozumejú len on a ona. Tu som použila papiere z kolekcie Northern light od 7 Dots studio.







Pri zdobení obalu mixed media technikami,  nemohli chýbať moje obľúbené steampunkové chipboardy.

K zápisníku som vyrobila ešte na mieru box, v ktorom je uložený. Ten bol teda výzva, dal mi poriadne zabrať, ale myslím, že sa podaril a výsledok stojí za to.
Je vyrobený z pevnej lepenky, potiahnutý plátnom v prírodnej hnedej farbe. Ponechaný bez zdobenia, čistý, elegantný. Má veľkú zásuvku a dve priehradky na všakovaké drobnosti, či písacie potreby.



A tak sa mi znovu podarilo naplniť jedno vyslovené želanie, aj nevyslovené moje malé kreatívne sny. 

Dnes prišiel čas rozlúčiť sa s Vami.

Bola to moja úplne prvá skúsenosť ako členky design teamu. A poviem Vám, že o tomto som veru ešte ani nesnívala, aspoň nie tak skoro. Bola to pre mňa výzva, prekvapenie a úžasné dobrodružstvo, ktoré ma naučilo veľa veľa nového.
Chcem sa nesmierne poďakovať Dianke, že ma objavila, oslovila na spoluprácu, dala mi dôveru a krásny priestor môcť sa na blogu Paper Garden realizovať a deliť sa s Vami o malý kúsok môjho sveta.

Ďakujem našim holkám, že ma medzi seba prijali a mohla som byť súčasťou tohoto skvelého design teamu. 
Ďakujem Vám všetkým, ktorí ste sa na moje príspevky tešili, sledovali ich, čítali, svojím lajkom či komentom ma podporili a potešili.

Nezabudnite snívať
a
želám vám pohodu a radosť nielen pri tvorení :-)
S láskou Mia
 





Žádné komentáře:

Okomentovat