úterý 15. května 2018

TIMONA… Darčeková krabička so zaklápacím vrchnákom (návod + video)



Nedávno za mnou dobehla známa, že potrebuje šikovnú krabičku na zabalenie ručne robených mydielok.  A potrebuje ju rýchlo, lebo včera bolo neskoro. Má to byť pre mladú slečnu, čiže - môže byť ružová, ale nemusí byť ružová úplne celá..... :-). Pôvodne som sa chcela pustiť do klasickej krabičky. Potom som si povedala, že takých som už robila dosť a aj napriek nedostatku času, by to chcelo niečo iné. Po chvíli hľadania inšpirácií na internete, som sa rozhodla pre krabičku so zaklápacím vrchnákom a vyrobila takúto.


Pri jej výrobe som siahla po sade papierov Wanderlust 12 x 12, ktorá obsahuje jeden veľmi pekný ružový mramorovaný papier. Z neho som vystrihla vrchnák. Na spodnú časť krabičky som použila biely jednofarebný papier. Papiere na obe časti krabičky som narezala a zalomila podľa schémy 1. Rozmery sú uvedené v palcoch (inch), keďže ryhovacie podložky s ktorými pracujem sú v týchto mierach.



Potom, som oba papiere zostrihala tak, ako zobrazuje schéma 2. Šrafovanie (slabo červené, či skôr hnedé) predstavuje tie časti papiera, ktoré je treba odstrihnúť. 


Keď som to všetko mala urobené, ružový papier som prerezala na polovicu. Môžete to urobiť aj hneď na začiatku, keď ružový papier zalomíte podľa schémy 1. Potom budete pracovať s dvomi ružovými papiermi (dvomi vrchnákmi). Výsledkom majú byť pripravené papiere ako ukazuje fotografia - jeden biely základ a dva ružové vrchnáky.



Skôr, ako som začala krabičku skladať a lepiť, nachystala som si ďalší materiál a ozdoby: prúžok bieleho papiera, Chipboard Focus - background, výrezy troch rôzne veľkých kruhov z bieleho papiera a papierov zo sady Wanderlust, výrezy lístočkov zo zeleného papiera, sisal, ružu bielu, ružu staroružovú, ružu broskyňovú a výsek motýlika z tmavo ružového papiera zo sady Wanderlust. Z tohto materiálu a ozdôb bude "poistný" uzáver, aby sa krabička samovoľne neotvárala.



Tak, a teraz som sa mohla pustiť do skladania, lepenia a zdobenia krabičky. Celý proces som zdokumentovala do videa.

DIANA, prosím VLOŽIŤ NÁHĽAD VIDEA :-)


Video sprístupním v pondelok večer.




Hotovo :-). Na záver, ešte zopár záberov na hotovú krabičku.






Želám príjemné tvorivé chvíle.


Timona

Žádné komentáře:

Okomentovat