čtvrtek 3. května 2018

SOUTĚŽ ... Květen 2018

Jestli napjatě čekáte na další kolo naší pravidelné soutěže, tak je tady! A opět jsme se pro vás snažily vymyslet něco speciálního, nějakou "lahůdku", která vás bude bavit, ale která pro vás třeba může být novinkou, něco, co jste ještě nevyzkoušeli. A co vás třeba trochu donutí vystoupit z vaší tvořící komfortní zóny.


ZADÁNÍ: 

Vytvořte přáníčko dle zadání, jehož součástí bude:

1. Chrastidlo (z angl. "shaker card").

2. Budou použity materiály z naší papíroví zahrádky

VZOROVÝ PROJEKT OD MONČI:
Když jsem přemýšlela nad zadáním květnové soutěže, tak jsem se samozřejmě inspirovala květnem, měsícem lásky, pohody a dobré nálady. Nebo alespoň toto ve mě květen vyvolává. A jelikož v květnu slaví svůj svátek také všechny maminky, tak přáníčko pro vaši inspiraci pak poputuje mojí mamince k nedělnímu svátku.

Na přáníčko jsem použila papíry 6"x6" z kolekce Hello Beautiful. Konkrétně pak papír Hello Beautiful 02 a dovnitř do srdíčkového chrastidla pak papír Hello Beautiful 06.

Nyní se dostáváme k chrastidlu. Pokud jste chrastidlo nikdy nedělali, tak doporučuji shlédnout nějaká videa na YouTube, protože pak se vám bude pracovat mnohem lépe a budete mít představu, jak se takové chrastidlo dělá (zde třeba najdete moc hezké video od Kristiny Werner). 
Já jsem v tomto případě použila sadu na chrastidlo od My Favorite Things, která obsahuje vyřezávací šablonu srdíčka, plastovou vyvýšenou "kapsu", do které se pak sype chrastící materiál, a vyřezávací šablonu na zlatý okraj kolem chrastidla (toto mou práci velmi zjednodušilo).
Chrastidlo jsem pak naplnila dvěma barvami flitrů, flitrovými kytičkami a jelikož mi to chrastidlo připadalo takové prázdné, dosypala jsem tam ještě stříbrné mikrokuličky od Prima Marketing.

A máme tu pár závěrečných teček ... Zlaté cákance, magnólie vystřihnuté z malého 6"x6" papíru Hello Beautiful 07 a nakonec proužek s přáním.


PODMÍNKY ÚČASTI

Fotografii Vašeho projektu nám pošlete e-mailem na adresu: info@papergarden.cz a jako předmět uveďte PG SOUTĚŽ 05/2018. Fotku prosíme ve velikosti max. 500kB (úplně však postačí i 200 kB). Každý může poslat pouze jeden projekt, který musí být vytvorřný exkluzivně pro naší soutěž. Tento projekt se nesmí už předtím účastnit jiné soutěže, či být publikovaný na vašem FB či blogu.


Všechny projekty budeme průbežně vkládat do alba na náš Facebook, kde si je můžete prohlédnout a autorky podpořit milým komentářem nebo palcem nahoru ... :-). 


TERMÍN

pátek 25.5.2018



CENA

Hlavního výherce vybere odborná porota - členky design teamu PG - a ten bude oceněný 100 Kč poukázkou na nákup v e-shopu Paper Garden a ??????.
Druhý výherce vznikne losováním a obdrží 10% slevu na nákup v Paper Garden.


Přeji vám krásné tvoření a moc se na vaše soutěžní projekty těšíme.




Žádné komentáře:

Okomentovat