úterý 1. května 2018

JITKA... Ke Dni matek

Za týden mají svátek všechny maminky. Co takhe je potěšit něčím rukodělným? :) Už dlouho jsem si chtěla udělat jednoduché přáníčko/krabičku - jak to kdo pojmenuje. Kde by zdobení nebylo zvenku, ale uvnitř. No, těžko se to popisuje, ale dílko je to jednoduché, relativně rychlé a efektní :)


Nejprve si nařežeme a naohýbáme všechny potřebné "součástky". Třicítkovou čtvrtku (v mém případě ze sady Violet Silence) uřízneme na výšku formátu A5 a narýhujeme na šířku formátu A5 od obou krajů.


Vznikne nám tak základ pro výrobu 3D přáníčkokrabičky :)


Do předních desek vyřízneme čtvercový otvor, přes který přilepíme oboustrannou lepící páskou acetátovou fólii.


Aby nebyla lepící páska vidět, vyřízneme si ze čtvrtky čtverec s vnitřním výřezem (já jsem čtvrtce ještě postaršila okraje) a nalepíme pomocí 3D pěnové pásky.


Nyní si nařežeme čtvrtky tak, aby délka 2 kusů byla o 2cm kratší než výška přáníčka a délka dalších 2 kusů o 2cm kratší než šířka přáníčka. Šířka každého z nich je 9cm. Narýhujeme je po 1,5cm po délce.


Složíme jako harmoniku a nalepíme do připravených desek. V rozích, kde se jednotlivé harmoniky překrývají je slepíme.



Ozdobíme vnitřní stranu. Pro zdobení jsem použila březové srdíčko, kytičky, kovovou ozdobu, pestíky a dekorační textílii. Dekoraci jsem umístila tak, aby byla dobře viditelná vytvořeným okýnkem.



Aby bylo kam napsat věnování, přeložila jsem kousek čtvrtky a vlepila ho pod srdíčko.


Teď zbývá už jen ozdobit přední stranu a dílo je dokončeno :)



Doufám, že bude mít maminka radost :)

Krásný kreativní svátek maminek i vám :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat