úterý 16. ledna 2018

PŘEDSTAVUJI KOLEKCI... Northern lights

Miluju 7 Dost studio, takže když jsem zjistila, že Dianka objednala obě jejich nové kolekce, měla jsem hroznou radost. A ta radost se ještě zvětšila, když mi obě kolekce nechal Ježíšek pod stromečkem :)
Dneska bych Vám tedy ráda ukázala kolekci Northern lights, která je naprosto úžasná!! Také Vám ukáži své dva projekty z této kolekce a projekty z celého světa, které jsem objevila při brouzdání po scrapbookových stránkách.


Kolekce obsahuje malé papíry 6*6, velké papíry 12*12, samolepky, výseky, visačky a nápisy(které já osobně používám skoro na všechno).

Když se na kolekci podíváte blíže, usoudíte, že se s ní budou dělat nádherné zimní stránky nebo přání, protože obsahuje krásné papíry s vločkami, ale také nádherné projekty plné barev, protože obsahuje také papíry v růžových a fialkových odstínech.

MŮJ PROJEKT

Po Vánocích jsem byla nemocná ale moc mě svrběly prsty, už jsem si chtěla střihnout do papírů. Jako první jsem vytvořila ATC kartičky, které jste už mohli vidět na mém blogu.

Na druhý projekt jsem si vybrala tu barevnější stranu papírů, kterou jsem sladila s mým loňským zimním selfie(letos ještě žádné nemám, kde je ten sníh??).







PROJEKTY ZE SVĚTA

Pro 7 Dost studio pracuje spousta talentovaných scrapbookařek, proto spousta těchto projektů je od nich.

LAYOUTY

Nadya Drozdova je úžasná umělkyně (doporučuji její youtube kanál, pokud máte rádi mixedmedia) a tenhle její layout mě upoutal hlavně nádhernou barvou a propracovaností.

 Juliya Tirskaya patří také do týmu 7 Dost studio a musíte uznat, že tohle je layout z říše fantazie.

 Olya Kravets vytvořila tento nádherný, romantický layout. Přiznám se, že se k němu pořád vracím a stále nacházím nové a nové věci, které mě překvapují.

PŘÁNÍČKA 

Pokud máte spíše radši přáníčka, přináším nádhernou inspiraci. Ola Khomenok vytvořila dvě  vánoční přání.


Elena Martynova si nachystala 3 nádherná, vesmírná přání. 

VISAČKY

Celou sadu visaček vytvořila Heather Thompson.

3D PROJEKT
S kolekcí dokonce můžete vytvořit 3D projekty (plátna, shadow boxy)

Vánoční 3D rámeček vytvořila Keren Tamir.

Naprosto nádherné plátno jsem objevila na blogu Arantzazu Sangrador


Tak co vy na to? Nezkusíte si taky něco s touto kolekcí vytvořit?


Žádné komentáře:

Okomentovat