pondělí 22. ledna 2018

DIANKA... Valentýnky z kitu

V lednu jsme pro vás navrhly a sestavily valentýnský kit a já jsem se stala tou vybranou osobou, která dostala za úkol ho otestovat. V překladu to znamená, vzít si ho domů a zjistit, jestli se z materiálu, který jsme do něho poskládali, dá taky něco životaschopného slepit. Po minulém víkendu mám na to jednoznačnou odpověď: DÁ! Takže tady je inspirace pro ty z vás, které už mají balíček na cestě, i ty, které stále ještě váhají.


Z valentýnského kitu jsem prozatím vytvořila tři přáníčka. Píšu prozatím, protože mi stále ještě zbylo tolik materiálu, že můžu další víkend v klidu pokračovat. 

Vzhledem k tomu, že spousta lidí ale Valentýna neslaví, pustím se do výroby nějaké svatební papeterie. Ano, mohu zodpovědně říci, že s drobnými obměnami může tenhle balíček krásně posloužit i na tvoření svatebních přáníček. Já už mám v hlavě dva až tři nápady.

Ale teď už slíbené valentýnské variace...

PŘÁNÍČKO 1

Na prvním přáníčku jsem s materiálem nešetřila, je to asi něco jako když si pipláte prvorozené dítě... :-) Je proto bohatě zdobené růžičkami i krajkami.  Kromě průchodky, provázku a zelených lístků najdete všechny materiály v balíčku.

Nápis "Miluji Tě" jsem pro zvýraznění "obšila" gelovým perem.












PŘÁNÍČKO 2

Druhé přáníčko je v podstatě pouze o dvou odstínech. Pohlednici s andílkem jsem vystřihla z jednoho z papírů a nejvíc práce mi vlastně na celém přáníčku zabralo zkrotit neposedné perličkové vlasce a zkroutit je pod lístečky. Na fotce jsou sice téměř neviditelné, ale naživo fungují jako skvělý detail. Moc ráda tyhle vlasce taky proplétám mezi kytičky na svatebních albech.







 PŘÁNÍČKO 3

A poslední přáníčko, to už znáte z naší lednové soutěže. Poslední dobou moc ráda vystřihuji detaily z papírů, dokonce jsem si kvůli tomu pořídila speciální nůžky, takže jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží...protože ty nůžky byly fakt drahý... :-)

A ještě perlička ze skládání kitu - dost jsme špekulovali, které z papírů z kolekce To My Valentine pro vás vybrat, ale ten černý s notami, ten byl jasný hned... Je boží!





Tak takhle jsem zatočila s první půlkou valentýnského kitu a na světe jsou tři 100% vintage přáníčka, každé úplně jiné. Jsem zvědavá, které bude právě vaším favoritem. Můžete klidně komentovat rovnou pod článek... :-)

A pokud se inspirujete a vytvoříte přáníčko podle některého z mých kousků, budu ráda, když se pochlubíte v našem Paper Garden Clubu - facebookové skupince, kde si vzájemně okukujeme a chválíme svoje papírové počiny. Přidejte se k nám!

S láskou,


Žádné komentáře:

Okomentovat