středa 6. prosince 2017

MONČA ... inspirace z vánočního kitu

Vánoce a vánoční čas je, dle mého názoru, tím nejkrásnějším obdobím v roce (a věřím, že to není jen můj názor, ale že se mnou budete souhlasit). No a k tomuto nádhernému období se samozřejmě hodí i něco nádherného na tvoření a tím je vánoční kit Zlaté a veselé, který jsme pro vás v Paper Garden poskládaly. Já jsem si pro vás dnes připravila malou inspiraci právě z tohoto kitu, který se nese v barvách zlaté, černé a bílé. Jsou to dvě přáníčka - jedno je takové jednodušší a druhé je ve stylu Shabby Chic.
Na  první přáníčko jsem z celého kitu použila papír, který mi připomíná hvězdnou oblohu a v tomto duchu slouží jako večerní/noční pozadí za rámečkem s vloček a vyřezanými stromečky. 
Kromě toho papíru z kitu je tam pak jen bílý strukturovaný papír, černé flitry a rolnička, kterou rovněž najdete v kitu. Nápis "VESELÉ VÁNOCE" je natisknutý černým Archival inkoustem na bílém vyříznutém štítku. Tmavý papír jsem lepila přímo na přáníčkový základ a horní vrstva je na 3D pěnové pásce, aby tam byl patrný ten lehce vyvýšený efekt.
Druhé přáníčko je trochu bohatší a je ve stylu Shabby Chic, který mám já osobně moc ráda a moc ráda tato přáníčka zpracovávám. Moc se mi líbí to 3D vrstení, které dodá přáníčku "na velikosti", na druhou stranu takovéto přáníčko nemáte prakticky šanci nacpat do normální obálky.
Na toto přání jsem použila dva papíry z kitu a dále zlaté glitrované vločky, zlaté bobulky, bílou vánoční hvězdu a pestík, stužku a chipboardový výsek ve tvaru vánoční ozdoby. Nad rámec materiálu z kitu jsem použila bílou vlnitou lepenku, gázu, nit, přírodní provázek a z bílé čtvrtky jsem si na Big Shotu vyřezala nějaké větvičky a stejný rámeček s vločkami jako u předchozího přáníčka.
Kit je velmi bohatý a já už se moc těším, až z něho udělám velký layout, který už mám promyšlený ... ale to bude překvapení zase do příště.

Přeji vám hezké prožití adventu!







Žádné komentáře:

Okomentovat