čtvrtek 14. prosince 2017

MÍŠA... December daily

Už jste viděli novou vánoční kolekci North Pole od Piatek 13? Je nádherná, roztomilá, v krásných barvách, a hnedka když jsme jí s Diankou vybalily z krabice, tak jsem si celou kolekci odnesla domů :) Velké papíry, malé papíry, samolepky, visačky, prostě všechno :) 

Rozhodla jsem se totiž letos udělat si December Daily. December Daily je v podstatě minialbum, blok, zápisník, fotoalbum- kam si zapisujete zážitky z adventního času- fotky, seznam dárků, recepty na perníčky atd. Já jsem pevně rozhodnutá vyfotit každý den jednu fotku a přidat jí do alba. 


Pro základ mého December Daily jsem si vyrobila minialbum- tohle minialbum už znáte, dělám ho ráda a dokonce se ho můžete naučit na mých kurzech :) Vnitřní listy jsem ladila do bílé a modré barvy, obal alba jsem potáhla tmavě modrým plátnem. Použila jsem také kroucený provázek pro svázání alba.


Album jsem ozdobila pomocí strukturovací pasty a šablony- vločky jsou krásně plastické. Z velké sady papírů jsem si vystříhala tučňáčky, girlandu a dárek. Ty jsem nalepila na bílou rozetku.

Vnitřní listy jsem si jenom lehce předpřipravila, vytvořila jsem si pár visaček, použila zbytky proužků z papírů a dál budu zdobit vždycky v průběhu. Nyní pro Vás na ukázku pár stránek, které již mám hotové.







A co vy a December Daily? Pochlubte se v naší facebookové skupině Paper Garden Club.


Žádné komentáře:

Okomentovat