čtvrtek 28. prosince 2017

MIA... Scrapbookové vianočné darčeky


Dlho sme sa všetci pripravovali a tešili na Vianoce a ten sviatočný čas zbehne tak rýchlo. Pravdepodobne už pomaly balíte vianočný materiál, papierové kolekcie s vločkami a snehuliakmi, roľničky a chipboardy imela pôjdu zas na pár mesiacov spať. Kto ma pozná vie, že u mňa je vianočné tvorenie o všetkom možnom, len nie o snehuliakoch, vločkách či roľničkách. Alebo len minimálne, pretože  pred Vianocami tvorím predovšetkým na objednávky, darčeky pod stromček.  A tak keď iní zháňajú roľničky, ja zháňam kovový komponent lebky, alebo gitary :-D na hardrockový zápisník pre chlapa, alebo čipku marhuľovej farby na fotoalbum. Teším sa veľmi, že máme v DT skvelú Timonu, vďaka jej parádnym  kúskom som sa aspoň takto kochala z  pravého vianočného tvorenia :-)

Ak už pokukujete po nových zásobách materiálu a dumáte do čoho sa po sviatkoch pustíte, možno vás poteší a príde vhod práve táto moja vianočno-nevianočná inšpirácia. Všetko sú to projekty, ako im ja hovorím celoročné.  Tento rok som na darčeky na objednávku tvorila naozaj rôznorodo. Rozdelila by som to na tri kategórie. Top boli jednoznačne fotoalbumy, potom obľúbené receptáre a zápisníky.
Dnes vám ukážem zopár fotoalbumov, ktoré som tvorila na želanie pod vianočný stromček. 

Dvakrát dvojičky. Dve sestry Adelka a Emma. Vivien a Lea. Všetky albumy som vyrábala celé od základu.  K albumom pre Adelku a Emmu som na želanie vyrobila aj krabice na mieru.

 Na vrchnák krabíc som z vnútra dala ešte vrecká na CD s ďalšími fotografiami, ktoré sa už do albumu nezmestia.


 Na prvej strane albumu je otváracia stránka na prvé fotografie bábätka aj s údajmi o narodení.
  Vo vnútri je zviazaných 60listov veľkosti A4 vyššej gramáže na fotografie, a rovnaký počet priehľadného jemného papiera medzi listami, kktorý chráni fotografie proti poškodeniu. Maminka Adelky a Emmy si želala albumy na 10rokov pre dievčatá, aby bolo 10listov jemne zdobených a 5listov čistých na každý rok.





Levanduľové fotoalbumy pre Leu a Vivien, majú základ obalený papierom a krúžkovú väzbu. Tu som chcela ponechať a vyniknúť celý vzor na papieri veľkosti 12x12inch, tak albumy majú veľkosť 30,5x30,5cm. Vo vnútri je 25 čistých listov na fotografie.
Na zdobenie som použila perličky, ozdobné svorky, výrezy motýľov rôznych veľkostí a tvarov. Chipboardy som ešte zdobila technikou horúci embossing.


Ďalší album som tvorila pre clapčeka Davida. Je vo veľkosti A4, viazaný. Mamička Davidka má rada pierka a tak výber materiálu a detailov bol jasný :-)

 Vo vnútri je 30 čistých listov na fotografie a na prvej strane albumu otváracia stránka s údajmi o narodení bábätka.



Tvorila som aj naopak album od dcéry pre maminu. Tento mal byť jemný, ženský, bledomodro - marhuľový. A znovu obľúbené viazanie albumu.



A niečo iné v ružovej. Tento album je lepený, veľkosť 25x25cm a celozdobený.  Vo vnútri sú štyri pevné stránky, spolu desať zdobených stránok. Romantický nádych mu dodala prekrásna kolekcia papiera House of roses od Lemoncraft a Rose garden od Craft & You .










 A na záver dnešnej prehliadky ešte jeden mixmediový fotoalbum od sestry pre sestru :-)









Ták, verím, že sa vám dnešná inšpirácia páčila a máte rovnako ako ja chuť nakuknúť do noviniek, ktoré už v Paper garden rozvoňiavajú. Ja si idem rýchlo uchmatnúť zopár sád nových papierov, aby som bola nachystaná na jarné tvorenie :-)

Prajem Vám všetkým ešte krásne medzisviatky a nech v nás to kúzlo Vianoc a lásky znie po celý rok :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat