úterý 5. prosince 2017

LUCKA GNOJKOVÁ... Vánoční přání s hvězdami z foamiranu

Taky se Vám někdy zdá, že Vánoce ještě neskončily a už začínají nové? Mě tedy ano. Vánoční nálada v mé pracovně je totiž celoroční. Jen se mění množství nepořádku v ní. Loňské Vánoce jsem s vidinou, zřejmě konce světa, skoupila kde co. E- shopy jsem doslova zahltila svými objednávkami a vzhledem k tomu, že s výběrem papírů jsem byla maximálně spokojena, odpadlo mi letošní neustále procházení webových stránek a hledání všeho, co by vánoční iluzi na mých projektech vytvořilo...


Vánoce jsem letos zasvětila šedé a stříbrné barvě a vzhledem k tomu, že jakákoliv kombinace s jinými barvami je prakticky trefou do černého, odpadlo mi neustále přehrabávání, kombinování a dolaďování papíru, tak abych byla s výsledkem spokojena...

A protože jsem romantická duše, aspoň si to stále myslím, a nemám ráda příliš výrazné papíry, sáhla jsem pro nádhernou sadu Snow Queen II 12x12, kterou jsem loni neměla ani možnost využít. Barvami se přesně dotkla mého momentálního rozpoložení a přišel čas, něco z nich konečně vytvořit.



Rozměr přání 13,5 x 13,5 cm je mým nejoblíbenějším. Protože jsou papíry ze sady v krásných  jemných barvách a bylo by škoda nechat je vzájemně splynout, rozhodla jsem se jednotlivé části od sebe nějak odlišit. Prostřední díl jsem proto obšila, „postaršila“ nůžkami a podlepila 3D páskou. 

Pro zvýraznění efektu jsem rovněž podlepila "pěnovkou" papír s vyřezanými hvězdičkami. Hvězdy, které mi po výřezu zůstaly, by bylo škoda vyhodit, proto jsem je využila na ozdobení přání uvnitř. 




Nastříhat, vyřezat a nalepit papíry mi připadalo ale pořád moc jednoduché, proto jsem si pohrála s vyřezávací šablonou hvězdy a trochu přání vylepšila kytičkami.




Z bílého foamiranu jsem si vyřezala květy vánoční růže a olejovými pastely jsem doladila jejich barvu. Jednotlivé lístky jsem klasickým způsobem vytvarovala do této podoby, nalepila a přidala pestíky.



Ze sady papírů  jsem si pomocí vyřezávací šablony vyřezala jednotlivé větvičky, a protože je o Vánocích dovoleno vše blyštivé, využila jsem ke stejnému účelu i třpytkový papír z dárkové tašky... :-)



Z nádherných vánočních chilboardu, které byly mou jasnou volbou již od začátku, jsem si vybrala kulatou baňku a pro její zvýraznění jsem ji podlepila 3D čtverečky.

Abych dosáhla vyšší plastičnosti větviček, použila jsem textilie - gázu a sisal, který mi zbyl ještě květinové vazby. Stejně tak by posloužila organza či široká stuha. Pak  už bylo pouze na mé fantazii a šikovných rukou, jak to vše dokáži dát dohromady, abych byla s výsledkem spokojena.

Hotové přání jsem ještě dozdobila bílými kuličkami a nalepovacími perličkami.


 Příjemné tvoření a  krásné Vánoce v kruhu vašich nejbližších Vám všem přeje     

                                                                                 Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat