pondělí 13. listopadu 2017

TIMONA... Vianočné visačky

Po dokončení knižného adventného kalendára, ktorý som vám posledne predstavila, mi na pracovnom stole zostalo ešte niekoľko nedotknutých hárkov papiera zo sady papierov North Pole. Ako som tak na ne pozerala, povedala som si, že by bola škoda nevyužiť tie rozkošné postavičky či iné motívy.  A tak som vyrobila aj zopár vianočných visačiek.


Na severnom póle okrem zdobenia vianočných stromčekov rozvešiavajú aj vlajkoslávu. Vedeli ste, že takéto vlajočky na šnúre, napríklad na lodiach, predstavujú písmená?  Pod ňu som umiestnila dvoch veselých tučniakov, ktorí dostali bohatú nádielku darčekov. A na severnom póle by to bez snehových vločiek nebolo ono :-).


Táto "pyžamová" visačka sa rovnako nezaobišla bez snehových vločiek. Našli si na nej miesto aj zelené cezmíny, ktoré som vyrezala pomocou vyrezávacej šablóny, s krásnymi červenými perličkami (vlastne... bobuľkami).


Hviezdičkovú visačku zdobia malinké chipboardy hviezdičiek a chipboardová vianočná guľa, ktorú som zavesila na vetvičky imela. Tie su vyrezané pomocou vyrezávacej šablóny a zdobia ich biele perličky.



Štrbavú visačku zdobí opäť vlajkosláva a postavička snehuliaka, ktorý sa veľmi potešil svojmu darčeku.  A na vetvičke, ktorá je vyrezaná pomocou vyrezávacej šablóny ho čaká prekvapenie ukryté v štýlovej štrikovanej ponožke.


Visačku v tvare vianočnej gule som urobila na spôsob "hrkálky". Ak by ste ňou chceli zahrkať, výplň z modrých a bielych flitrov decentne a potichu splní svoj účel :-).


Poslednú visačku som sa rozhodla urobiť takú "kostrbatú". Zvieratká sú vystrihnuté z papiera North Pole, zelená vetvička je vyrezaná pomocou vyrezávacej šablóny. Snehové vločky som tu už lepiť nemusela, samotný papier je krásne zasnežený.


Všetky visačky sa dajú zavesiť, na to poslúžia povrázky. Možno ich použiť na vianočný darček alebo ako ozdobu na vianočný stromček.


Želám veľa krásnych tvorivých chvíľ. 



Timona






Žádné komentáře:

Okomentovat