sobota 4. listopadu 2017

MÍŠA... Podzimní layout v nepodzimních barvách

Kdybych si měla vybrat TOP 3 značky papírů, určitě by se tam objevila značka Lemoncraft a značka 7 Dots studio. Obě mi vyhovují pro mé mixedmedia projekty. Tentokrát jsem v obchůdku objevila ještě papíry od 7 Dots studio, které jsem doma neměla :) A tak jsem se pustila do podzimního layoutu, který vlastně nemá vůbec podzimní barvy.

Jako podkladový papír jsem si vybrala papír z kolekce Thoughts Keeper No.5. Na tento základ, jsem jako už klasicky, nanesla čité gesso. Poté jsem přes šablonu Krajky aplikovala svojí domácí pastu. Všechno jsem průběžně sušila horkovzdušnou pistolí.


Když všechno uschlo, doplnila jsem pozadí pár razítky a poté jsem začala barvit pomocí mých oblíbených ecoline barviček. Barvy jsem ladila k fotce, kterou jsem si předtím vybrala- tyrkys a oranžová. Přiznám se, že mě samotnou by nenapadlo dávat tyhle dvě barvy dohromady, ale díky fotografii jsem to zkusila.


Po usušení barev jsem začala vrstvit pod fotku papíry z kolekce Cotton Candy- Sugar Haze, Cloud Watching, Pucker Up a Braine Freeze. Použila jsem také visačky, výseky a samolepky ze stejné kolekce.


Na dozdobení jsem použila nádherné výseky listů Botanica, které máme nově v obchůdku. Jenom jsem je obstřihla, aby kolem nebyl ten bílý papír. Výseky jsou z tvrdšího kartonu, takže stříhat jdou krásně. Doplnila jsem mými favoritkami- magnoliemi v tyrkysové a oranžové barvě a nalepila nápis také z kolekce Cotton Candy. Na závěr pár cákanců bílou ecoline a mám hotovo.


Doufám, že se Vám dnešní layout líbil. Nezapomeňte, že máme na Facebooku nový Paper Garden Club, kde můžete sdílet Vaše krásná díla s námi, soutěžit a sbírat inspiraci :) Tak se přidejte.


Žádné komentáře:

Okomentovat