středa 29. listopadu 2017

MÍŠA... Adventní kalendář do družiny

Mám moc ráda svojí práci- kde jinde v práci si přečtete pohádku, tvoříte a chodíte ven na procházky? Letos jsem pro ty moje druháčky vymyslela adventní kalendář, který mi doufám vydrží pár let a budu měnit pouze to, co se nachází uvnitř krabiček. Tento adventní kalendář není z mé hlavy, zahlédla jsem podobný na youtube a chtěla jsem si ho zkusit vyrobit.
No a co jiného použít než náš nádherný Vánoční kit- Zlaté&Veselé.


Použila jsem staré desky, které jsem potáhla šedým a černým plátnem. Na vnitřní strany jsem nalepila černý karton, který stejně není díky krabičkám vidět.
Nejtěžší část bylo vymyslet a naměřit krabičky tak, aby se mi jich tam vešlo všech 24 kusů. Přiznám se, že výroba základů krabiček (ano, vše jsem dělala sama-řezala, ohýbala, lepila) mi zabrala několik večerů.

Krabičky jsem vytvořila ze šedého kartonu. Potom přišla na řadu ta zábavnější část a to zdobení. Vybrala jsem si pár papírů. kterými jsem potáhla krabičky. Krabičky jsem přilepila pevnou oboustrannou páskou.
Než jsem přilepila krabičky, všechny jsem převázala stužkami, použila jsem stužky z kitu a ještě dvě z mých nasyslených zásob. Na krabičky jsem nalepila ozdoby z kitu. Také jsem použila chipboardová čísla od Wycinanka.
Protože potřebuji, aby kit vydržel pár let, rozhodla jsem se vrchní stranu ozdobit jenom decentně. Použila jsem samozřejmě doplňky z kitu, chipboardové vločky, nápis, rámeček a květinu.

A co vy? Už máte nachystané adventní kalendáře? "Moje děti" ho ještě neviděly a já se moc těším až jim ho ukážu. Snad se jim "obal" bude líbit stejně jako ten "vnitřek"





Žádné komentáře:

Okomentovat