úterý 21. listopadu 2017

MIA... Aj vy sa už tešíte na Vianoce?

Aj keď to tak na prvý pohľad nevyzerá, verte či nie, toto je veru Vianočný príspevok :-D Vždy sa v tomto období teším na nový materiál s vianočnými motívmi, ktorému neviem odolať a už fantazírujem, čo všetko z neho vytvorím. A ako to väčšinou dopadne? Tak, že sa ku projektom s vločkami a snehuliakmi a jeleňmi ani nedostanem :-)
                                               

U mňa sa vianočná tvorba točí predovšetkým okolo množstva krásnych želaní a objednávok na darčeky pod stromček od mojich zákazníkov.  Tiež na tvorbu, ako ja vravím "voľné na sklad". To na zopár vianočných trhov, ktoré v tomto období navštívim, ako predajca. A to sú hlavne projekty, ako receptáre, diáre, albumy a len zopár vianočných pohľadníc. Na trhy chodím predávať  tretí rok, tak už mám zmapované, čo mám mať nachystané v mojom  stánku. 
Dnes vám ukážem jeden projekt z kategórie, ktorej sa počas týchto týždňov venujem najviac. Sú to Diáre a Zápisníky rôznych veľkostí, vyrábané celé od základu

Tento zápisník niečo väčší, ako A5 je darček na želanie pre dcéru jednej mojej vernej zákazníčky. Ťažko sa mi popisuje zadanie a inštrukcie, ktoré som od nej dostala. Poviem to asi takto. Viete čo ja pri tvorení na želanie veľmi ľúbim? Ešte pred tým než začnem vôbec tvoriť? Dlhý rozhovor so zákazníčkou. Veľa sa pýtam a veľmi veľa počúvam. A vždy si užívam, ako sa počas nášho rozhovoru vyvíja a formuje jej želanie. Ako ho postupne vidím vo svojich predstavách a ako sa už neviem dočkať, ako to ešte 10x zmením a ako to nakoniec vypáli. Zakaždým je to pre mňa zmes informácií, faktov no predovšetkým vnemov a pocitov, ktoré si z rozhovoru o tom, čo mám vytvoriť získavam a odnášam v sebe do môjho ateliéru.
A ešte raz si tento úžasný pocit znovu užívam na konci tvorivého procesu.
Keď niekomu dostatočne načúvate, a ono vás to potom vedie tým správnym smerom. Viete, aké to bolo dôležité vo chvíli, keď odovzdávate hotový kúsok a zákazníčka víska od radosti a povie:  " Veď presne toto je moja dcéra".  Že som  presne zhmotnila jej želanie. To je úplne najviac. No nemiluj to :-)


Základ zápisníka som vyrobila z pevnej lepenky a zatvára sa na magnety, ktoré sú zapracované, nie je ich vidieť a perfektne držia.
Zdobila som ho mojou obľúbenou technikou mixed media. Takže som siahla po rôznych šablónach, pečiatkách, sprejoch, pastách. Použila som tiež kovové komponenty, ozdobné svorky a moje milované steampunkové chipboardy


Vo vnútri je mix čistých a linajkových stránok, ako si želala zákazníčka. Tie sú rozdelené do štyroch častí so štyrmi samostatne zdobenými rozdeľovačmi. Tu som použila techniku horúci embosing a pečiatky.

 
Nesmú chýbať dôležité detaily, ako chutná záložka s kovovým príveskom, či pútko na pero.

Na dosky zápisníka z vnútra som použila papiere z kolekcie Fortune Teller a Homegrown od 7 Dots studio.

No a čerešničkou na záver je zdobená papierová taška k zápisníku, na ktorej som sa s chuťou vybláznila :-D






Aké ručne, s láskou robené darčeky chystáte svojim milovaným  pod stromček vy? Nezabudnite sa nám s nimi pochváliť na našej Fb stránke :-)

Majte sa krásne a užívajte si najviac toto predvianočné obdobie a tvorenie :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat