neděle 26. listopadu 2017

JITKA... Vánoční rychlovka

Každý rok tvořím a rozesílám rodině kolem třiceti vánočních přáníček. Tento rok je náročnější v tom, že jsme momentálně ve stěhovacím procesu, tak jsem se snažila vymyslet něco efektivního na výrobu. Zaujaly mě papíry Elegantly Festive, také kvůli své ceně (necelých 8Kč za čtvrtku). Obsahují i obrázky s vánoční tématikou, a právě ty jsem využila při tvoření přáníček.


Samozřejmě jsem se neubránila "podestýlce" z dekorativních textílií a malému shluku kytiček. Přitom jsem se vůbec neomezovala na typicky zimní květiny, použila jsem boubule, lilie, ratolest, růže i typicky jarní květy třešní a jabloně :) Přáníčka jsem dozdobila chipboardem hvězdiček, pestíky a stříbrnými kamínky.








A tohle přáníčko už byla opravdu otázka pár minut. Až se červenám, když ho sem vkládám :D Berte to jako důkaz, že přáníčko se dá udělat jen ze dvou čtvrtek bez použití dekorací a speciálních pomůcek, a stejně může vypadat dobře :) Vystačíte si jen s barevnými a bílými čtvrtkami, nůžkami a lepidlem :)


Tak směle do toho! Ručně dělané vánoční přáníčko udělá bezpochyby větší radost než hromadně rozeslaný mail s fotkou a textem.

Krásné kreativní předvánoční dny :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat