středa 4. října 2017

MIA... Farbičky - čarbičky, šup do krabičky.

Niekoľko posledných týždňov sa neskutočne teším z jednej novej scrapbookovej spolupráce, o ktorej vám možno porozprávam nabudúce. A vďaka tejto spolupráci mám aj novú kamarátku. Je to rozkošná malá 5ročná šibalka Miška, ktorá veľmi ľúbi farbičky a kreslenie. Dnes mám pre vás malú inšpiráciu, ako potešiť naše, vaše deťúrence :-)


Kto ma pozná, vie o mne napríklad, že som "maniačka" na krabice, akékoľvek. A tiež, že si rada vyrábam veci na mieru od základu. Mimochodom úžasné naj krabice, škatule, krabičky mávajú v Lidli. V tom Seneckom ma už poznajú :-) Nemálo som si ich navláčila domov, sú skvelé na organizáciu materiálu. No veľmi som túžila naučiť sa ich vyrobiť sama, úplne celé a mať tak ďalší doplnok k mojim kúskom, ktoré tvorím. A tak posledné týždne počítam, meriam, skúšam, trénujem, krabičkujem.
Miškine farbičky, šup do krabičky. 

Krabicu som si vyrobila z lepenky hrúbky 2mm a má rozmer 25cm x 33cm, aby sa do nej pohodlne zmestil A4 blok na kreslenie, farbičky a ďalšie Miškine drobnosti.
Vo vnútri má  4 priehradky. Miška má rada kvietky a tak som konečne dala šancu krásnym ružovým kolekciám 12x12 Rose Garden od Lemoncraft, po ktorých už nejaký čas pokukujem. Tie som použila na vystlanie vnútra a na ozdobenie na vrchu krabice.


Základ krabice je potiahnutý plátnom v prírodnom odtieni, ktorý krásne ladí s papiermi. V poslednej dobe siaham po plátne čoraz viac. Páči sa mi kombinovať a spájať rôzne druhy materiálu. Krásne vyzerá na základoch, netrhá sa na ohyboch a šibalke sa iste tak ľahko nezničí. 
Rozmýšľala som, ako vylepšiť uloženie farbičiek v krabici. Iste ste už mnohé vyrobili, alebo aspoň videli farbičkové organizéry z kartónových roliek.
Ja som si vyrobila dve, a sú fakt chutné :-) Čo poviete?
Použila som jednu rolku z papierových obrúskov. Rozstrihla som ju na dve rovnaké. Ozdobila som ju rovnako, ako vnútro krabice papiermi z kolekcie 6x6, House Of  Roses od Lemoncraft.

 Najprv som na celú rolku nalepila bodkovaný vzor.
V mieste, kde sa konce papiera spojili, som nalepila tenký pruh s iným vzorom, ktorý zároveň drží stužku. Tá je len na ozdobu



Nakoniec som ešte pridala cez stred rolky pás s ružičkami a hotovo.






A šup farbičky do krabičky.


Na vrchnák krabice som z vnútra urobila vrecko, do ktorého sa zasunie blok papierov na kreslenie. Ľahko sa vyberie a späť zasunie. Miška má tak svoje farbičkové umenie pekne spolu a mamina sa teší, že je poriadok :-)

Už som len dozdobila krabicu aj zvonku. Chipboard rámik  som naembosovala každú vrstvu inou farbou.  Do rámčeka meno a drobné ozdôbky

 Zatváranie je na stužku.

Kvietky sú tentokrát z papiera. Embosom som naniesla motív písma a zastriekala ružovou farbou.
Noo...ešte že som tam už dala meno Miška, lebo najradšej by som si ju nechala :-D
Aj mojej asistentke Mimi sa veľmi páči.

Ešte zopár detailov na záver, pre všetkých čo dočítali až sem, ďakujem :-)




Prajem vám báječné a pohodové chvíle nielen pri tvorení :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat