pondělí 11. září 2017

PŘEDSTAVUJEME KOLEKCI... Forest Friends

V obchůdku se nám objevila nová kolekce od značky Scrapberry´s. Původně jsme si myslely, že Vám z ní uděláme nádherný barevný podzimní kit. Ale chystáme pro Vás ještě větší pecku, máte se na co těšit. A tak si pojďme kolekci Forest Friends představit.

FOREST FRIENDS od Scrapberry´s
představuje Míša



Celá kolekce je v nádherným odstínech žluté a krásné zelenkavé a ta roztomilá zvířátka vás prostě dostanou. Určitě se hodí pro podzimní projekty, stejně jako pro dětské stránky, nebo do PL se školáky. Ke kolekci máme i nádherné buttonky (buttonky jsou moje nová vášeň, takže určitě budou v obchůdku přibývat :) ale pssst).

MŮJ PROJEKT
Už od začátku jsem měla jasno, že chci vytvořit layout. Trochu odlišný od ostatních, protože jsem nechtěla ty krásné papíry ničit gessem a barvičkami. Šla jsem jednodušší cestou a i tak jsem se stránkou velmi spokojená. Myslím, že ty fotky si prostě na tyhle papíry počkaly :)


Jako základ jsem použila žlutý, květinový papír Delicate, který jsem shora i zezdola olemovala proužky z papíru Bear, Fox & Teepee. Pod fotku jsem navrstvila papíry Wildlife, ze stejného papíru jsem vystřihla i zajíčka.Menší shluk papírů jsem dala nahoru vpravo, doplnila jsem buttonkem. Potom už jen dvě abecedy a nápis a bylo hotovo. Bez gessa, bez kytiček, bez cákanců :) Ale i tak jsem spokojená s výsledným layoutem.

INSPIRACE ZE SVĚTA

PŘÁNÍČKA
Nádherná přání s použitím roztomilých zvířátek najdete na blogu Pastilky a Ekateriny.



Tykovka22 zase vytvořila 3 přáníčka, která jsou podobná a přesto je každé jiné.


ZÁPISNÍKY, BLOKY, ALBA
Bloček, do kterého by mi bylo líto psát, jsem objevila u Senoritaleny.

A tohle neuvěřitelně nádherné album vytvořila Daria. Album je překrásné, úplně vymazlené a jednou bych takové chtěla od někoho dostat jako dárek :)






VISAČKY
Visaček není nikdy dost a Kolorowy jarmark udělala rovnou celou sadu.

LAYOUT
Nakonec ještě jeden klučičí layout od Shani.

Tak co myslíte? Líbí se Vám? Mě moc :)








Žádné komentáře:

Okomentovat