středa 13. září 2017

PL inspirace s Family Portraits ... MONČA

Krásný zářijový den vám přeji!


Září je v plném proudu, školáci si již zvykají na své (staro)nové povinnosti a ten nejhorší shon už snad mají všechny maminky a tatínci za sebou, a tak je čas na trochu relaxu a zasloužené odměny. A já relaxuji při scrapování a nad svým PL albem, ze kterého vám dnes přináším další stranu. A jak jinak než s kartičkami od Family Portraits ... Nedávno jste mohli v obchůdku najít další novinkové kolekce od tohoto výrobce a opět jsou velmi vydařené. Já jsem si pro tuto svou stránku z 16. týdne letošního roku vybrala kartičky ze sady You are my star. Barevně se mi na stránku hodily nejvíc.
16. týden 2017
Celá kolekce je - jak již její název napovídá - hvězdičková a krásně jemná a decentní. Pro titulní kartičku jsem zvolila kartičku, která byla vcelku prázdná a měla jen po straně borduru s hvězdičkama. A aby nebyla až tak moc prázdná, dorazítkovala jsem na ní hvězdičky světle šedou barvou (aby to ladilo k fotkám). Z chipboardové abecedy jsem udělala nápis týdne (místo jedničky jsem tentokrát použila písmeno "I", protože jedničky došly ...) a datumovkou doplnila data. Ve svých zásobách mám spoustu anglických samolepek a tak jsem tentokrát sáhla pro ně. Titulní kartička dostala "záložku", na kterou jsem vystřihla nápis "EVERYDAY" a přidala jsem kovovou sponku ve tvaru šipky. Abych kartičku trochu ozvláštnila, nalepila jsem přes slovo "TYDEN" ještě jeden slogan.

Tento týden měl můj synovec narozeniny, takže stránka je vlastně o něm ... Nápis "Simply THE BEST" vystihuje vše ... (ne, opravdu se ve slově "Matěj" nepíše háček nad "t", ale je to lihovkou, tak to nejde smazat a lihem se na fotku bojím ... ha ha ... )

Nemohu si pomoct, ale prostě vždy mám silné nutkání každou fotku nějak ozdobit, a tak jste si jistě všimli, že na každé fotce na mých stránkách je vždy nějaký chipboard, samolepka, razítko nebo enamelka ... No a ani tato stránka není výjimkou. Foťáčky jsou úžasně univerzální a samolepky jsou zase jednoduché na použití. Na "fill-in" kartičku jsem rozstřihla jednu z kartiček ze sady "You are my star" a doplnila samolepícím chipboardem z jedné starší sady od Becky Higgins.
Zde jsem použila druhou polovinu rozstřižené kartičky a na čtverečkovanou kartičku napsala journaling. A tady jsem samolepku "OH HAPPY DAY" nalepila zvenku na kapsu tak, že přesahuje přes obě menší kapsy ... ona byla ta samolepka totiž hodně dlouhá, ale vzdát jsem se jí nechtěla.
Lepení samolepek zvenku na plastové kapsy je skvělý způsob, jak vaše PL trochu ozvláštnit a spojit např. příběh, který máte v několika kapsách.
A nemohlo chybět společné foto ... text je na velumu a na fotce je chipboard srdíčka a nápis "spolu".
Na poslední fotku jsem místo journalingu zvolila popisek pomocí chipboardové abecedy a samolepících písmenek.

Přeji vám hezký zbytek týdne a těším se na vás u mého dalšího příspěvku.

Žádné komentáře:

Okomentovat