středa 27. září 2017

JITKA... Truhlička plná pokladů

Jak už jistě víte z mého předešlého příspěvku, vdala se mi sestřička. O dárku pro mého jediného sourozence jsem měla brzy jasno. Zaujal mě dárek, který jsem dostala ke své svatbě (na den přesně o 8 let dříve než sestřina svatba :D ). Od své svědkyně jsem tehdy dostala krabici plnou malých dárečků s dvojsmyslnými nápisy, v dárečku potom byly drobnosti bez kterých se správná novomanželka neobejde :) Celá moje představa se zhroutila v okamžiku, kdy ségra dostala tento dárek na rozlučce se svobodou. Nastala lehká panika a vymýšlení nového dárku. Naštěstí jsem ještě drobnosti neměla nakoupené. Pořídila jsem pouze truhličku, do které jsem chtěla dárečky vložit. Svou truhličku plnou dárečků jsem přetvořila na truhličku plnou pokladů :)


Byla to taková obyčejná papírová truhlička.


Spodní část jsem ponechala v původní podobě, víko jsem přelepila bílou strukturovanou čtvrtkou. 


Samozřejmě se mi nevyhnuly komplikace typu roztržená čtvrtka. Ale co mě nezabije, to mě posílí :D Bohužel trhlinu nezakryla ani stříbrná stužka nalepená po obvodu víka. Já to ale nevzdám a najdu způsob jak ji zakrýt :D


Abych zakryla nevzhledné škvíry mezi vrchní a boční částí víka, překryla jsem je přírodním chlupatým provázkem s drátkem uvnitř.


Teď samotné zdobení víka. Přebírala jsem chipboardy a do oka mi padl nápis "Náš malý poklad". Tento chipboard jsem zatím vždy využívala jen pro dětská alba a přáníčka. Nápis krásně pasuje do chipboardu kruhového rámečku s prošíváním, tak proč toho nevyužít :) Ještě to chtělo podklad. Hledala sem něco jemného, na čem nápis vynikne ... a našla jsem papírovou rozetku. Aby se mi rotetka při lepení nemačkala a netrhala, podložila jsem ji zbytkem čtvrtky La Lavande, které jsem postaršila okraje. Pod celou tuto "placku" jsem naaranžovala natrhané dekorační krajky a textílie.


Zbývá už jen doladit papírovými kytičkami. Volila jsem různé druhy, barvy jsem ladila do stejných odstínů jako svatební knihu hostů.






Podařilo se mi zakrýt i roztrženou čtvrtku :)


Myslím, že se shodneme, že největším pokladem v našem životě jsou naši nejbližší. Proto jsem dospod truhličky umístila menší truhličku, která ukrývá fotografii novomanželů :) Truhličku jsem vystlala textílií a do ní usadila fotku v rámečku se srdíčkem a zasypala troškou dekorativních flitrů ve tvaru srdíček. Truhličku jsem opatřila texty a přikryté pod hedvábným papírem ukryla na dno truhly.




Každá správná truhla pokladů je zasypaná homadou zlaťáků :)


Aby to novomanželata neměla zas tak jednoduché, zasypala jsem "poklad" pískem.


Písek mi najednou začal mizet ve špatně přilehlých rozích. Panika. Co teď? Vzpomněla jsem si, že mám ještě někde písek pro "strýčka Příhodu" :) Bohužel měl zelenou barvu a další už jsem nestíhala pořídit. Ale co, i zelený je pěkný :D

Ještě pár mušliček od moře, papírový slunečníček a abych nebyla tak nepřející, přidala jsem i pár lopatiček pro snazší hrabání :) Na závěr jsem ještě přilípla malou obálku s blahopřáním na vnitřní stranu víka.


Teď už text dává smysl...


Všechno nejlepší novomanželata. Opatrujte a zdokonalujte tento nejcennější poklad po dlouhé roky :)

Snad se vám inspirace líbila a přibydou další svatební truhličky :)

Krásný kreativní den

Jitka JIXIK






Žádné komentáře:

Okomentovat