pondělí 18. září 2017

JITKA... Rozkvetlá svatební kniha hostů

Hurá, hurá, velká sláva, moje sestřička se vdává! Když mě má mladší sestřička poprosila o výrobu svatební knihy hostů, měla jsem radost. Když mi navíc sdělila, že tématem svatby jsou květiny, skákala jsem metr vysoko :D 


Kromě květin vévodila svatbě barva bílá a přírodní hnědá neboli kraft. Zvolila jsem tedy album s kraftovými deskami a podkladové papíry ze sad The Age of Innocence a Misty Morning, které jsou na deskách přilepené 3D pěnovými čtverečky. Vnitřní papír byl jak na potvoru asi o 2 cm kratší. V takových situacích se snažím udělat z nevýhody výhodu. Krabice se stuhami nabízela velký výběr, vylovila jsem silnější bílou a perleťovou stužku, na koncích je trochu roztřepila a přilepila oboustrankou. Stužky problém elegantně vyřešily :)


Chtěla jsem, aby bylo z knihy hostů cítit, že byla vytvořena přímo pro ně. A protože byla svatba laděna do přírodní hnědé, věnování jsem vytvořila z dřevěných výseků. Jména jsem ohraničila chipboardem věnec se srdíčkem, a to vše nalepila na papírovou krajku


Pod krajku jsem lípla ještě pár natrhaných kousků dekoračních krajek.


Knihu jsem dozdobila různými druhy kytiček, pestíky, provázkem, chipboardy a perličkami. Knihu dotváří kovový zámeček, který symbolizuje pevné pouto mezi novomanželi :)




Na závěr ještě pár stužek, provázků a korálků uvázaných na kroužkovou vazbu a mám hotovo :)




Knihu hostů jsem předávala zabalenou v hedvábném papíru, vloženou do bílé dárkové krabičky.


Podle reakcí soudím, že kniha měla úspěch nejen u novomanželů, ale také u svatebních hostů. Svatba byla překrásná, stejně tak něvěsta :) Přeji své sestřičce ať se jí vyplní všechna přání, která jí svatebčané do knihy hostů vepsali.

Krásný kreativní den

Jitka JIXIK


Žádné komentáře:

Okomentovat