neděle 2. července 2017

MÍŠA... Album z Kréty



Kdo mě sleduje na instagramu, tak už ví, že jsme s holkama měly o víkendu dámskou jízdu. No a co jiného jsme mohly dělat, než scrapovat :) Takže konečně přišlo na řadu album z dovolené na Krétě. A velmi se stydím, když přiznávám, že na té Krétě jsme byli s Honzíkem před dvěma roky. Doufám jenom, že album z letošní dovolené (opět se chystáme na Krétu) zvládnu zpracovat dříve :)

Album jsem nefotila celé, určitě by Vás to nebavilo a mě by nebavilo to focení :D Takže jenom střípky z alba. Na celé album jsem použila nádhernou kolekci Verano Azul od 7 Dots studio. Na některých papírech jsou z druhé strany kartičky, které jsem mohla použít, a to mi práci dost urychlilo.



Na dozdobení jsem používala hlavně české nápisy a letní chipboardy. Hlavně kolekce od Scrapiniec - mušle, velryby, velryby - plavba a velryby - cestování.



U alba jsem si odpočinula od mixed media projektů, ale právě teď mám na stole jednu mixed media stránku, kterou vám ukážu zase příště. Přeji Vám nádherné léto, odpočiňte si a naberte sílu. A scrapujte! Třeba dovolené, ať už bude u moře nebo na horách.


Žádné komentáře:

Okomentovat