neděle 23. července 2017

JITKA... Ještě jedno levandulové

Když se ke mě dostal levandulový kit, tolik mě nadchla barevnost a množství "serepetiček" ke tvoření v kitu, že jsem si slípla ještě jedno. Tentokrát jsem využila obrázků na jedné ze stránek a vložila ho do kruhového chipboardového rámečku :)


Použila jsem zelinkavou podkladovou čtvrtku Provence La Pommier a na ni růžovou Provence La Lavande. Oběma čtvrtkám jsem "odrbala" hrany. Do rámečku jsem vsadila jeden z obrázků čtvrtky Provence Scenes. Na obrázky vůbec nejsem, v tomto případě jsem udělala vyjímku, do chipboardového rámečku krásně padne.


Kruh jsem nejdřív chtěla říznout na plotru, ale tvořím rychle, pocitově a tak nějak bez přemýšlení, řízla jsem si ze čtvrtky čtverec a pak jsem se bála, že na plotru netrefím přesně střed :D Takže obkreslit vnitřní kruh a vyříznout růčo :) Abych dala přáníčku lepší prostorový efekt, je ke spodní čtvrtce nalepený 3D pěnovými čtverečky.


Přáníčko je dozdobeno divokou růží, třešňovými květy, bílou ratolestí, fialkovou krajkou, bílým provázkem a kovovým klíčkem.


Všem přeji krásné kreativní letní dny :)

Jitka JIXIK :)

Žádné komentáře:

Okomentovat