úterý 11. července 2017

DIANA... Project Life / Bright Side




Fotky z našeho loňského výletu kousek za Prahou jsem si šetřila opravdu dlouho. Pořád jsem totiž hledala nějakou parádní kolekci, se kterou se do nich pustit. A našla jsem, když přišly kartičky od Family Portraits. Hned jsem na ně zaútočila a od každé kolekce si balíček ukořistila ještě než jsme je naskladnili. Tak se předem omlouvám těm, na které nezbyde, ale jinak to nešlo! :-)


Protože jsme z výletu měli spoustu krásných fotek, rozhodla jsem se vsadit na minimální zdobení a nechat je vyniknout. Zbytek parády pak vytvořily letní kartičky Bright Side, které jsou pěkné taky samy o sobě. Úplně sem se zamilovala do těch pastelových odstínů! A kapsa designu A, do které jsem to všechno zastrkala, tak to je stejně nejlepší kapsa ze všech kapes.



Nejtěžší na tom všem tedy vlastně bylo vybrat z fotek "ty nejhezčí". Díky mému záhlaví mám naštěstí o 3 políčka víc, ale stejně - já bych mohla dělat jedno album z každého víkendového výletu. A propós teď koukám na to datum a došlo mi, že jsem se trefila skoro přesně na rok. To je hrozný skluz toto! :-)



Což taky znamená, že moje kamarádka Lenka už dávno nemá bříško a malé Barunce na podzim bude rok. A za 14 dní se navíc všichni sejdeme na Lenčině svatbě. A bude zase další hromada fotek, kdo to má scrapovat?! :-)


Ale zpět k papíru. Přišlo mi skoro nemístné nechat na stránce tolik bílého místa, tak jsem na srdíčko aspoň přilepila přírodní chipboard. A pak jsem na to prostě jen spokojeně koukala a plácala se přes prsty, abych už tam nic nezkoušela vymýšlet, protože právě takhle je to dokonalé...


Všechno mi ale vynahradila druhá stránka - zbyly mi barevnější kartičky, a tak jsem se vyřádila víc. Vlastně nejen při zdobení, jak tak koukám na fotky, že jsem řádila i na výletě... :-D




Ke kartičkám se mi krásně hodily písmenka a výseky od Paige Evans z kolekce Take Me Away. Díky úvodní kartičce jsem si navíc nemusela dělat starosti s journalingem a mohla nechat všechno hezky vzdušné...


Jediné, co jsem ještě doplnila, bylo datumové razítko... To byly nervy - bude to hezké, nebo ne...  A hlavně nerozmazat! Znáte to. :-)


Jinak jsem ale zase vsadila na fotky. A protože hrály hlavní roli, vymazlila jsem je v Lightroomu tak, aby měly všechny aspoň trochu podobný nádech. Nejlépe se to poznávalo na mojí oranžové bundě. A kdybyste se ptali, kde jsme měli to skvělé jídlo, tak je to strašnická restaurace Carosselo. Doporučujeme. Mňam!

No, ani jsem se nenadála a balíček kartiček fuč. Stále ale převažuje ta obrovská radost z toho, že mám dvě nové stránky. Takže se v podstatě těším, až zlikviduju další :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat