čtvrtek 18. května 2017

TIMONA... UNIVERZÁLNA KARTIČKA



Z času načas dostanem zadanie vytvoriť kartičku, ktorá nemá nejaké špeciálne určenie, resp. je "do zásoby". Dalo by sa povedať, že je to vlastne kartička na tému "len tak", ktorá sa však dá použiť k viacerým príležitostiam. Taká je aj tá dnešná, ktorú som pre vás vytvorila :-).


Základ kartičky je zo štandardného krémového základu A6 s obálkou. Ako podkladový papier som použila papier zo sady Wedding Garden - 6x6, ktorý som pomocou embosovacej kapsy naembosovala a pre zvýraznenie reliéfu prebehla hnedým Distress atramentom. Urobila som to priamo poduškou, aby zafarbenie bolo čo najvýraznejšie a vyvýšený reliéf čo najviac vynikol.
Z hnedej vlnitej lepenky som pomocou vyrezávacej šablóny vyrezala ovál, ktorý som rozrezala a na výzdobu  prednej strany karty použila iba časť.

Z ružových tulipánov a bielych gypsophiliek som si zviazala kytičku, ktorú som doplnila zelenými lístkami. Tie som vystrihla ručne zo zvyškov zeleného papiera. 

Na kyticu som posadila jedného motýľa zo sady Chipboard - Motýle 4 ks. Na kvietky jedného z jeho krídiel som nalepila sklenené polperly a telíčko som dozdobila čiernymi malinkými kamienkami.

Odkiaľsi zo škatule kde mám uložené chipboardy mi pri vyberaní vypadli dva malinké motýliky (tiež chipboardy). Tak mi to aj prišlo vhod, a rovno som ich použila a nalepila na hnedý lepenkový výrez :-).

Na prednú stranu karty som už nenalepila žiaden nápis, na to ostal priestor v jej vnútornej časti, keďže ide o kartu univerzálnu. 

Vnútorná časť karty je veľmi jednoduchá, na základ som nalepila opäť papier zo sady Wedding garden - 6x6, ktorý som otupovala hnedým Distress atramentom. Na ten som nalepila krémový papier  (tiež otupovaný hnedým atramentom) a nakoniec zvyšok výrezu z hnedej lepenky. 

Kartičky tohto druhu si občas vyrobím zopár do zásoby, a to keď ma kopne múza alebo mám na to čas a chuť. Doposiaľ neostala ani jedna  takáto "na ocot". 
Do vnútornej časti potom, až príde na to, stačí buď napečiatkovať nápis, nalepiť výrez alebo textový chipboard. Alebo tam ručne vpísať vinš či venovanie. To však ja robím nerada, resp. radšej nerobím vôbec, pretože ja nepíšem, ale "škriabem ako kocúr" :-).

Robíte si aj vy kartičky do zásoby? Ak nie, skúste. Oplatí sa ich mať zopár LEN TAK.

Príjemné tvorenie želám

Timona

Žádné komentáře:

Okomentovat