středa 31. května 2017

MÍŠA... Layout s Lajkou

Protože v průběhu týdne není moc času na tvoření, ale mám třeba v hlavě nějaký nápad na layout nebo jiný projekt, stává se mi, že jeden layout vzniká v průběhu celého týdne po malých kouscích. A to je případ i této mojí stránky s Lajkou. Fotka byla rychle vybrané z mojí velké hromady vytištěných fotek, ale pořád jsem nevěděla jak jí "scrapnout". Až jednou...

Jako podklad jsem si vybrala papír od 7 Dots studio-  Daydreaming z Dreamer Collection. Na něj jsem nanesla čiré gesso. A potom jsem začala experimentovat. Jeden večer jsem přidala Texturovací pastu - Copper crackle, přes ní jsem po zaschnutí další večer nanesla Texturovací pastu - White sand. 

Snažila jsem se vytvořit zajímavý podklad a proto jsem ještě použila šablonu a vytvořila na podkladu kolečka. Potom už na řadu přišly Ecoline barvičky a nejzábavnější část - barvení podkladu. Používala jsem hlavně hnědé tóny - 411,245 a přidala jsem šedou - 718 a bílou - 100.

Pod fotku jsem poskládala různé kousky a odřezky z kolekce Writer´s Block, také od 7 Dots studio. Použila jsem mé oblíbené chipboardy od Egocraft - rámečky s prošíváním. Podle mě to jsou jedny z nejuniverzálnějších (uf, to je slovo) chipboardů a hodí se na všechny projekty. Pod celou tuhle kupičku jsem ještě přilepila starou krajku a hnědou nit.

Na závěr pozaďové razítko a cákance :) Však už to u mě znáte :) A stránka, která vznikala po kouskách byla na světě. A co vy? Scrapujete své mazlíčky?

Žádné komentáře:

Okomentovat