úterý 16. května 2017

MÍŠA... ATC a foamiranové kvítky



Mám děsný skluz ve výrobě ATC na různé výměny. Už strašně dlouho dlužím ATC na téma Straw- neboli Brčko a pořád jsem neměla nápad a tu správnou náladu se do nich pustit. Ale když jsem byla doma v neděli po našem druhém scrapstřenu(zasvěcené vědí :)), tak jsem byla ve velmi tvořivé náladě a chtěla jsem vyzkoušet foamiranové květy. No a co s nimi potom? No přeci na ATC kartičky :)

Nejprve jsem se pustila do kvítků. Doma jsem objevila starou vyřezávací šablonu květin, tak jsem si z bílého foamiranu vyřezala 5 květů. Ty jsem pomocí gelatos a vlhčených ubrousků nabarvila, přičemž jsem do středu dala barvu a směrem ven jí roztírala do ztracena. Většina z Vás asi postup výroby zná, kvítek zahřejete, žmouláte v ruce a následně narovnáte. Navrstvíte kvítka na sebe a přilepíte tavnou pistolí. Do středu jsem umístila modré pestíky.

Jako základ kartičky jsem použila scrapbookový papír od Agateria, Hello spring 03. Na ten jsem nanesla čiré gesso, přes šablonu texturovací pastu a měla jsem skoro hotovo. Kartičku jsem lehce dobravila pomocí ecoline, přilepila ustřižená brčka, pod kvítek smotala nit a bylo to. Samozřejmě nesmí chybět pozaďové razítko a moje oblíbené cákance. Jak já říkám, bez nich už by to nebyl můj projekt :)


A co vy a foamiranové kvítky? Zkoušíte, máte vytvořené, pochlubte se na facebooku nebo na instagramu, my se určitě rády podíváme.



Žádné komentáře:

Okomentovat