středa 24. května 2017

JITKA... První album pro Mišku



Nenechte se mýlit názvem, nemám v něm pravopisnou chybu ani není pro myši :D Někdy před loňskými Vánocemi mě oslovila kamarádka, jestli bych pro její dcerku vyrobila fotoalbum ke zdokumentování prvních okamžiků malé slečny Michaelky, teď jsem ho konečně dokončila :)

Album je vyrobené z šedé strojní hlazené lepenky, potažené nejprve bílým bavlněným plátnem a poté průhlednou organzou s bílým vzorem květin. 


Na takto připravený základ jsem začala lepit oboustrannou lepící páskou papírové rámečky, a to fialkový papír ze sady On My Owl a růžový puntíkatý papír ze sady Tiny Miracles. Okraje jsem "odrbala" ničičem papíru. Vrchní papír tvoří rámeček pro bílou strukturovanou čtvrtku s nápisem "Mišky první rok", který jsem vytiskla na tiskárně. Věděla jsem, že budu zdobit k levé straně, proto je i text se zarovnáním vlevo.


Do zdobení jsem netradičně zapojila i prvek používaný spíš k výrobě šperků, a to modistickou dutinku. Je dost "neposedná", pokoušela jsem se jí tavnou pistolí přilepit třikrát. Chvilku mi trvalo než se umoudřila a přestala se mi svíjet po papíru :D Abych už neměla šanci uniknout, připlácla jsem na ni růžovou papírovou rozetku, pod kterou jsem ještě pro zjemnění naaranžovala pár natrhaných kousků dekorativní textilní krajky.


A teď třešinky na dortu, resp. kytičky na albu :) Dominantní bílý kvítek mi tady zbyl z vánočního kitu, na album se perfektně hodil, dál je zdobeno bílou chryzantémou, jabloňovými kvítky, třešňovými kvítky, kvítky, minikvítky a růžovými pestíky.


Přáním zadavatelky bylo mít uvnitř 40 listů, tedy 80 stránek. Každou stránku jsem proložila pavučinovým papírem. No byla to fuška nařezat, když se pavučinový papír prodává v arších 70x100 cm. V profi tiskárně s mega řezačkama mi s tím bohužel nechtěli pomoct, tak přišla na řadu má nepřekonatelná domácí pákovka. Pak ještě každý papír a čtvrtku proděravit. Aby uvnitř nebylo album tak prázdné, do levého dolního a pravého horního rohu každé čtvrtky jsem fialovým inkoustem narazítkovala kytičky a motýlky.


Na závěr jsem album provázala růžovou poloprůhlednou stužkou


Vylezla z toho pořádná bichle :D


Když už jsem udělala takové vymazlené album, chtělo by to taky krabičku, abych album nepředávala v igelitce :D Zatím jsem na žádnou pěknou krabičku nenarazila, tak jsem poprosila kamaráda, který mi ji nechal udělat na míru v práci :) A album do ní padlo D-O-K-O-N-A-L-E. Boky horního víka jsem oblepila růžovou stužkou. Víc už jsem krabičku nezdobila, abych to nepřeplácala a vynikl obsah :)


Pro větší jistotu, že se albu nic nestane a také pro lepší vizuální dojem jsem album zabalila do hedvábného papíru.

Pak už jen převázat a album i s krabičkou je na světě :)


Promiň Klári, že mi to tak trvalo, snad to za to čekání stálo a bude se tobě i Michalce líbit :) Přeji mnoho radosti při listování radostnými okamžiky :)

Krásný kreativní den :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat