úterý 23. května 2017

HOST V PAPER GARDEN... Petra Wagenknechtová



Zdravím všechny příznivce této nikdy neodkvétající zahrádky! Jmenuji se Petra a jsem scrapbookový zelenáč. O to větší bylo moje překvapení, když mě Dianka oslovila (tímto jí zároveň moc a moc děkuji). Její mail jsem si četla snad sto krát, protože jsem si neustále říkala, že se určitě musela splést :), jelikož přeci není možné, aby oslovila pískle, co se tomuto, peníze a čas žeroucímu, koníčku nevěnuje ještě ani 2 roky...

Moje cesta ke scrapování byla poměrně nenápadná. Vše začalo jedním článkem v časopisu, kde paní představovala svoje vlastnoručně vyráběná alba. Už tenkrát mě tento, v té době ještě ne příliš známý, koníček zaujal, ale na pořadu dne bylo tou dobou psaní bakalářky a přípravy na státnice, takže šlo vše ostatní stranou. Až jsem před necelýma dvěma lety narazila v jednom obchodním řetězci na tvořivou sadu papírů a razítek. A od té doby jsem ztracená! 


Potřebovala jsem všechno (tento stav tedy stále trvá). Sjížděla jsem všechna možná i nemožná videa na YouTube, snažila se vyznat ve všech druzích materiálů a cizích názvech, slangových výrazech, pokukovala po nejpřehlednějších e-shopech… no zkrátka – typické začátky scrapbookového šílenství :). 




Od té doby mi došlo, že ne každá technika je pro mě to pravé a že každému sedí trochu něco jiného. A to je právě i to, co mě na scrapbookingu baví nejvíc – ta jeho různorodost. Jednou tvoříte blahopřání, pak se vrhnete na layout, když vás omrzí, tak si vyrobíte pár záložek do knih. A to samé se dá říct i o stylech. Jeden den máte náladu zdobit a zdobit a druhý naopak se vším šetříte. Myslím, že v tomhle směru je scrapbook oproti jiným koníčkům naprosto ojedinělý. 



Co se týče mého tvoření – ještě pořád si hledám styl, který by mi seděl nejvíc. Nerada se škatulkuji, takže pořád zkouším něco nového a nejčastěji kombinuji více technik najednou. Jsem navíc hodně limitovaná prostorem, takže se nemůžu „rozšoupnout“ ani zdaleka tak, jak bych chtěla. Do jedné místnosti toho zkrátka moc nenacpete a po pár hodinách tvoření v kleče u konferenčního stolku mě má kolena a krk proklínají do několika dalších generací. 




Pro tento článek jsem vyrobila dvě blahopřání a jelikož svatební a miminkovské se nikdy neztratí, jsou blahopřání právě s touto tématikou.

První je klasického obdélníkového základu a je hodně jednoduché. Na bílou čtvrtku jsem nanesla akvarelové barvy v modrých a růžových tónech. Na několik míst jsem nanesla bílou strukturovací pastu přes šablonu s písmem. Hlavní motiv tvoří výsek srdce a chipboard novomanželského páru. O zbytek se už pak postaraly kvítky růží a jabloní v ladících barvách, mašle a chipboardy motýlků.




Druhé blahopřání má také obdélníkový základ. Pro podklad jsem zvolila růžovou čtvrtku od Studio Light. Na ni jsem natiskla pár razítek textu a rámečků, na Big shotu vyřízla několik různě velikých koleček z papírů z kolekce House of Roses a vše mírně schovala pod vellum a gázu. Do středu jsem umístila polymerový kočárek a zdobila chipboardy srdíček, knoflíkem a mixem kytiček.



Mějte se krásně a scrapu zdar! Peťka 

Žádné komentáře:

Okomentovat