pátek 14. dubna 2017

JITKA... Velikonoční košíčky



A po roce jsou tady zase ... Velikonoce :) A s nima velikonoční dobrůtky pro malé koledníky. Moji kluci vždycky přijdou s hromadou plastových pytlíků nacpaných laskominama, které pak doma rozděláváme a třídíme. Taková mandarinka či uvařené vajíčko vám v igelitu moc dlouho nevydrží :D Já pytlíčky nepřipavovala nikdy, nechávám děti vybrat si velikonoční kraslice a dobrůtky z proutěného košíku. Každý si vybere na co má chuť. Letos to dotáhnu k dokonalosti a vyrobím jim na koledu velikonoční košíčky :)


A protože na koledu k nám nechodí jen kluci, ale vítáme i holčičky, udělala jsem 3 košíčky pro kluky a 3 pro holčičky :) Když je neudám o Velikonocích, použiju je během roku. Dva z nich jsou pouze květinové bez velikonočních dekorací :)

Nejprve jsem si nařezala košíčky na řezacím plotru. Požila jsem papíry ze sady Tiny Miracles, které zatím čekaly na svoji chvíli :) Věřím, že existuje nějaká šablona i pro Big Shot, případně jsem košíčky viděla i za pár korun v papírnictví na svatební koláčky :) Jednotlivé díly jsem slepila k sobě a rukojeť připevnila kovovou svorkou.



Variace klučičích košíčků :)


Na klučičí košíčky jsem lípla zelené sisalové vlákno jako travičku a na něj chipboardy zajíčků - zajíček na girlandě, obrys velikonočního zajčka a dva ušáci z velikonočního setu. Kde nebyla kytička, tam jsem ji dolípla ze chipboardové sady jarní věnec. Ušáčkům jsem dodělala očička malou perličkou a středy kytiček vyplnila pestíky. Nakonec jsem rukojeť košíčku ozdobila stužkou a vnitřek košíčku jsem pro jistotu vystlala dekorační textílií, aby velikonoční vajíčko nepřišlo k úhoně dřív, než dorazí domů :)


A tady slibovaná varianta velikonočního košíčku pro koledující děvčata :)


Čistě velikonočně jsem ozdobila jen jeden košíček, a to chipboardem velikonočního vajíčka s ornamenty, které jsem dál zdobila pestíky, třešňovými a jabloňovými kytičkami, kvítky a minikvítky.

Na další košíček jsem použila pomněnky, pestíky a chipboard větviček, který jsem si velmi oblíbila :)

Poslední košíček zdobí třešňové kvítky a pestíky.

Žádný z košíčků nepřišel o svoji ozdobnou pentličku a trochu toho podestlání sisalovými vlákny.


Tak přátelé koledníci, kdo k nám přijde dřív na koledu, ten si může vybrat :)

Krásné kreativní Velikonoce :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat