čtvrtek 6. dubna 2017

JITKA... Květinová přáníčka s kraslicí



Tentokrát mě Velikonoce nepřekvapí, jsem na ně připravená s partou ušatých kamarádů :) Ale málem žádné přáníčko nebylo, zjistila jsem totiž, že ve své zásobě chipboardů nemám kromě pár větviček a kytiček žádné velikonoční motivy. Naštěstí nějaký ten čas do Velikonoc ještě zbývá, objednala jsem úžasné velikonoční chiboardy a dala se do tvoření :) A kdo se pročte až na konec článku, objeví velmi netradiční veliknoční přáníčko :D

Zvolila jsem motiv kraslice, kterou jsem si vyřízla na plotru. Jak to tak se mnou bývá, u jednoho jsem nezůstala. Nevím, kolik posíláte vy, ale já jich každoročně odešlu pěknou hromadu :) Vajíčka jsem řezala z oboustranných čtvrtek kolekcí Everyday Spring a Misty Morning. Vrchní část je ještě podlepená vellumem.

Původně jsem chtěla nechat přáníčko jen takto ve tvaru otevíratelného vajíčka a dovnitř napsat věnování. Přes vellum by ale vnitřní věnování bylo vidět a to by nebylo příliš pěkné. Vajíčko jsem tedy po obvázání stužkou nalepila na obdélníkový přáníčkový základ a přidala ještě rámeček z jednobarevného papíru. Zdobila jsem překrásnými velikonočními chipboardy, květinkami, provázkem, pestíky a sisalem nebo dekorativními textíliemi. 


Představuji vám mé první ušaté přáníčko :) Použita jabloňová a třešňová kvítka, gypsophyly, růžové pestíky a chipboard zajíčka z velikonočního setu.


Na další zaječí přáníčko jsem použila třešňová kvítka a chipboard zajíčka.


Ještě jsem zvládla pár čistě květinových přáníček. Toto zdobí třešňové kvítky, gysophyly, provázek s perličkami a růžové pestíky.


Na další přáníčko jsem použila třešňové a jabloňové kvítky, růžové pestíky a chiboard ozdobných větviček.


Předposlední přáníčko, které jsem si pro vás připravila je laděné do meruňkových odstínů. A možná netradičně jsem na jarní přáníčko použila růžičky. Provázek s perličkami jsem rozstříhala, teď vypadá jako větvička s poupátky :)

Moje poslední inspirace je, na rozdíl od předchozích pěti, velkoformátová :) Řízla jsem si jedno vajíčko větší, abych měla víc prostoru se kreativně vyžít :D Zvolila jsem obdelníkový formát základu na přáníčko velikosti A5. I barvy jsou na jaro a Velikonoce netradiční, ale jsou moje oblíbené, tak jsem nemohla pomoct :D Vajíčko je říznuté z kolekce Misty Morning. Na "podestlání" růžiček jsem zvolila dva druhy dekoračních textílií (pořízeno ve výprodeji v Kiku), pestíky jsem využila jinak než běžně do středu kytiček. Stříhla jsem je v půlce a přilípla, stejně jako provázek s perličkami, pod růžičky. Všechny komponenty lepím tavnou pistolí, abych měla jistotu, že se neodlepí :)


Toliko moje velikonoční inspirace. A co vy? Už jste taky začali s výrobou velikonočních přáníček? 

Krásný kreativní den :)

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat