úterý 25. dubna 2017

HOST V PAPER GARDEN... Lucie Pejšová

Zdravím všechny fanoušky a obdivovatelky této krásné zahrádky. Upřímně mě potěšilo a je mi ctí, že mě Di požádala, abych byla novým hostem. Jmenuji se Lucie a od minulého roku vystupuji pod názvem CardUm. Tvořím už skoro 6 let, ale stále se mám co učit. Ačkoliv je nás co tvoříme přáníčka či jiné papírové projekty na trhu čím dál tím více, nevzdávám to a snažím se přizpůsobovat situaci a momentálně vymýšlím něco neokoukaného

Když čtu nebo poslouchám, jak mé kolegyně začínaly, tak jsme na tom tak nějak podobně. Ač jsem studovala pekařinu, tak na nástavbě jsem zabrousila do cukrařiny. Tehdá si pamatuji, že jsem sháněla šablony na dort. Při brouzdání internetem jsem narazila mimo těchto šablon na šablony digitální. Ty mě nadchly tak, že jsem si pořídila program na digitální scrapbooking. Sestra se vdala a tak mi ona a moje rodina posloužily jako pokusní králíci. 

Když jsem se měla digitálních papírů, mašliček, kamínků a jiných komponentů plný počítač, vyskočila na mě fotka přáníčka od slečny z Polska. Od té doby už nebylo cesty zpět. Byla jsem lapená do světa opravdových  mašliček, kytiček a dalších super udělátek. Začala jsem technikou Quilling a místo razítek jsem kreslila. Než jsem si pořídila Bigshot, trvalo to rok.

Když se ohlédnu zpět, nechápu jak jsem si dokázala poradit s pár maličkostmi. :D  A když koukám na první přání, přijdou mi legrační. Lehce jde udělat přáníčko, když máte spoustu věcí. Ale je těžké ho hned vytvořit a rozhodnout se co použijete :D Každopádně po těch letech mám i svojí pracovnu díky příteli, který mě jednou mile překvapil. Ta už prodělala i rekonstrukci a dál se vyvíjí. A stááále je v ní binec :D

Tak to byl můj příběh. Snad nikoho nenudil. Nyní jsem tu a děkuji Diance, že díky ní máme možnost mít také takové přáníčka, jako jsem já objevila u té slečny z Polska, a to právě hlavně kvůli papírovým květinám, které jsou nádherné. Popravdě, přání bez květin se mi špatně tvoří ;) 

A co jsem si pro vás připravila jako ukázku? Jelikož se blíží svátek všech maminek, tak přání právě pro ně. A rovnou dvě. Ještě se rozhodnu, které předám.

Na první přáníčko jsem použila nádherný papír ze sady Lemoncraft Everyday Spring. S tímto jemně zeleným papírem s růžemi se tvoří samo. Přiznala jsem růžičky v levém rohu a doplnila přání chipboardem ptačí budky. Potom už hlavní paráda ze zahrádky ;) - růžičky, kopretina a poupátka. Pak už jen pár lístečků a kamínků.  






Druhé přání je v modré barvě. Kdysi jsem si koupila papír s jemnými nápisy "Paris" kvůli svatebnímu přáníčku. Avšak z druhé strany je papír také parádní. A jelikož mi zůstaly kousíčky, zkombinovala jsem je s bílým papírem, který jsem naembossovala kapsou s puntíky. Tentokrát jsem sáhla po jarním chipboardu motýlka a větviček , které jsem nastříhala. 


Jelikož jsem tady použila více krajky, nechala jsem přáníčko bez květinové záplavy. Ale pár jich stejně vlepím i kdyby už se nikam nevešly. K modré barvě mi nejvíce ladí zelená a tak přišly na řadu malé kvítky.



Doplnila nápisem a už mělo být hotovo, ale při hledání kamínků na mě vypadl jeden velmi specifický. Je v několika barvách a nádherně se hodí na svatební či luxusnější přáníčko. Myslím však, že k mamince se také hodí. A tak poslední můj oblíbenec poletí na motýlu k mamince.



Loučím se s vámi a nezapomeňte 8. května na maminky. Snad jsem aspoň trošičku inspirovala.

Jaru zdar a ať už konečně sluníčko hřeje. 

Lucka

Žádné komentáře:

Okomentovat