středa 29. března 2017

DIANA... Svatební kniha hostů My Wedding


S koncem zimy se rozjíždí naplno moje tak oblíbená svatební sezóna. Proč oblíbená, mohl by se zeptat někdo, kdo stejně jako já považuje nevěsty za nejnáročnejší zákaznice? A to ony taky bez urážky jsou. Jenže když si představím sebe, nebyla bych zřejmě jiná a obdivuju všechny, které umí nad "svým dnem" tak trochu mávnout rukou. Svatební projekty na přání i těch nejnáročnějších nevěst mi ale vůbec nedělají vrásky, protože ke slovu se zde obvykle dostávají kytičky, a to v množství, které v podstatě nikdy není přehnané... :-) S nádhernými svatební papíry jsou to dohromady materiály, se kterými mě zkrátka nikdy neomrzí tvořit. Dnes pro Vás mám svatební knihu hostů, která rozkvetla pro Martinu & Vladimíra.

Když už jsou nevěsty náročné a chtějí ode mě téměř dokonale vyladěný produkt, jsem ráda, když mi také zodpovědně pošlou materiály - svatební oznámení, tiskoviny, kytici, výzdobu - prostě cokoliv, čeho se mohu chytnout při vytváření knihy tak, aby jim ke svatbě hezky pasovala. Tentokrát jsem obdržela dva obrázky a měla zachovat především přírodní styl, krajku, navy modrou barvu a co se týká kytice, nevěsta si nahradí fialovou barvu fuchsiovou. S touhle zásobou informací už se dalo krásně pracovat, a tak jsem se směle pustila do díla...



Formát A5 už mám pro svatební knihy ozkoušený a používám jako základ blok - polotovar. Práci jsem měla tentokrát o něco ulehčenou - díky "přírodnímu" zadání jsem desky nepotahovala a nechala je prostě jen "kraft".



Papíry jsem dlouho vybírala a kombinovala, až mi z toho vyšla vítězně dvojice od Craft&You - My Wedding 03 (z této čtvrtky jsem použila obě strany) a Beautiful Day 05 s úžasným motivem dřeva. Papíry jsem postaršila ničičem papírů a přilepila oboustrannou lepicí páskou. Až na poslední vrstvu, pod kterou přišla krajka a jutový provázek, ta je přilepená 3D pěnovými čtverečky. Pod krajku z látky jsem také zasunula papírovou krajku, kterou jsem přilepila k papírům v místech, jež bude zakrývat rámeček a kytičkové zdobení.


Vytištěný nápis jsem skalpelem ořízla na tvar rámečku z kolekce kartonových ozdůbek Verona. Neptejte se mě, jak to dělám, je to opravdu piplačka, protože se rámeček nedá moc dobře obkreslit... Mít plotr, je to práce asi tak na 2 min, takto jde skoro až o řezbářský počin... :-) Ale když je hotovo, pak už mě čeká jen zasloužená a nejoblíbenější část práce - zdobení.




Použila jsem mix divokrých růží - z nich fuchsiovou - a bílou růži žíhanou růžovou. Ty, světle zelené tulipány a ještě malé světle zelené růžičky odkazují na barvy kytice. Bílá růže a navy modrá potom zase korespondují se skleničkami.



Místo lístků jsem tentokrát zdobila bobulemi, které jsem odstříhala z bílé ratolesti, a perličkovou "šňůrkou". Jako třešnička na dortu přišel starmosazný zámeček, původně jsem chtěla jeho větší variantu, ale nakonec jsem zůstala u mini-verze.



A co uvnitř? Originálně jsou v knize takové sice bílé, ale hladké, klouzavé papíry, na kterých by se každé pero dozajista mazalo.Navíc jsou trochu menší gramáže, než bych chtěla. A tak je měním za hezčí, silnější, více slavnostnější a hlavně neklouzavé.



Nevěsta si přála zdobený vnitřek, takže jsem přidala samolepicí krajku, chipboard svatebčanů a také pár minisrdíček. Nakonec došlo i na tekuté perličky. Pokud se budete inspirovat, nezapomeňte je nechat opravdu pořádně zaschnout, než knihu zavřete, klidně přes noc (vlastní neblahá zkušenost...)!



Knižka v balíčku poputuje za Martinou a Vladimírem a snad se jim naplní spoustou milých vzkazů. A já se pomalu vrhnu na další, zase úplně jinou pro úplně jinak vyzdobenou svatbu a úplně jinačí nevěstu :-)

S láskou,

Žádné komentáře:

Okomentovat