čtvrtek 19. ledna 2017

MONIKA... Zimná karta/přáníčko

Zimná kráľovná sa rozhodla, že nás v januári obdarí výdatnou nádielkou snehu a mrazu. Mne veľa snehu a riadny mráz vôbec nevadí, kým som niekde v horách a venujem sa zimným športom. Tam si to priam užívam. Menej to však viem oceniť, keď je doma potrebné niekoľko krát v týždni odhádzať sneh spred dverí a všetkých prístupových cestičiek (naša "cestička" do garáže mi niekedy pripadá  takmer nekonečná v tejto súvislosti :-)). Najlepší sú cestári, ktorí sú pred zimou zakaždým dobre pripravení,  a keď začne snežiť a mrznúť, cesty sú práve vtedy neodhrabané a šmykľavé, keďže im zodpovední úradníci nevydali včas pokyn... A v meste (a čo v meste, ani pred našim obchodom v dedine!) sa nedá poriadne zaparkovať, lebo tam práve parkuje SNEH :-). Zima však, so svojimi dllllhými večermi je ideálny čas pre tvorivé hry s papierom. A tento čas mám rada, nech je počasie akékoľvek....

V teplúčku, s dobrým čajíkom (ten si dajte dostatočne ďaleko, napr. od klávesnice počítača, aby sa vám ju nepodarilo obliať tak, ako sa to posledne podarilo mne),  s obľúbenou muzičkou alebo zaujímavou audioknihou ide tvorenie pekne odruky :-).
Karta/přáníčko, ktoré som pre vás pripravila je v zimných farbách a trochu som zabrdla do štýlu Shabby Chic.

Zvolila som klasický štvorcový základ bielej farby. Na ten som navrstvila tri rôzne natrhrané modré papiere zo sady Frozen 6x6, ktoré som ešte poctivo oškrabala postaršovačom papiera. Medzi prvú a druhú vrstvu papiera som vložila z jednej strany béžovú bavlnenú čipku. Medzi druhú a tretiu vrstvu papiera som vložila po oboch stranách (hore a dolu) na polovicu rozstrihnutý chipboard Park Avenue.

Potom som nalepila bielu papierovú krajku otupovanú hnedým atramentom, výrez z modrého papiera (vyrezaný pomocou vyrezávacej šablóny), naň širokú bielu bavlnenú čipku, ktorú som v strede skrútila do tvaru mašle. Nasledovali výrezy lístočkov z béžového a bieleho ručne robeného papiera (vyrezané tiež pomocou vyrezávacej šablóny). Lístočky som otupovala hnedým atramentom.

Prišla na rad kvetinová výzdoba, ktorá pozostáva z  dvoch modro žíhaných čerešňových kvietkov, dvoch divokých ruží aqua, jednej svetlohnedej divej ruže, jednej bielej divej ruže a jedného hnedého čerešňového kvietka
Výzdobu dopĺňa zopár rôzne veľkých drevených gombíkov a biele piestiky. Gombíky som trochu otupovala bielou akrylovou farbou a náhodne rozmiestnila na kartu. Piestiky som vlepila pod kvietky tak, aby ležali na lístočkoch.

Na záver som celú kartu ofŕkala bielou akrylovou farbou, pretrela ňou aj kvietky a veľmi jemne ich poprášila trblietkami.  

Krásny zimný deň!

Žádné komentáře:

Okomentovat