úterý 17. ledna 2017

MÍŠA... Love Art Journal



Pokud sledujete mojí tvorbu, tak víte, že tento rok jsem se zaměřila na několik nových věcí, a jednou z nich je můj Love art journal. Je to v podstatě klasický Art Journal, s tím rozdílem, že do něho tvořím s našimi zamilovanými fotkami. Mám hotové již 3 stránky a tato je moje čtvrtá.


Jako podklad mám karton, který jsem polepila stránkami ze starých knih, následovalo bílé gesso, abych si vytvořila základ, na který můžu dávat barvy a pasty.

Pomocí šablony a texturovací pasty, obarvené ecoline barvami, jsem si vytvořila jakýsi vymezený prostor, ve kterém jsem se chtěla na stránce držet. Když tvořím kompozici, snažím se vždy, abych měla na stránce i dost bílého místa.


Barvy byly předem dané, díky nádherné sadě od Galerie Papieru Love Takes Wing, takže jsem se je snažila dodržet. Použila jsem tedy šedou, růžovou a meruňkovou ecoline (konkrétně odstíny 718, 381 a 245). Barvy jsem zapouštěla pomocí vody. Když pracujete s ecoline barvami, je potřeba velké množství vody, protože barvy jsou hodně syté.

Následovala vystříhaná peříčka z papíru Love Takes Wing 03, která jsou prostě dokonalá. Fotku jsem podlepila kouskem čtvrtky ze stejné sady, a potom už jsem stránku doplnila jenom růžičkami ve stejných barvách jako jsou ecoline, tedy v šedé, růžové a meruňkové.
Nápis je ze sady Cotton candy od 7 Dots Studio a na závěr pár cákanců a razítko s textem.

Zajímalo by mě, jestli tady také někdo další tvoří Art Journal? 

Mějte se krásně a tvořte!

Žádné komentáře:

Okomentovat