čtvrtek 12. ledna 2017

JITKA... Náš rodinný kalendář



Oslovila mě tetička s prosbou, abych jí vyrobila rodinný kalendář, kam se dají k jednotlivým měsícům připevnit placičky se jmény a daty narození. Pro výrobu mi posloužila dřevěná předloha, kterých je na netu plno. Udělala jsem jeho papírovou obdobu :)


Vytvořila jsem si a vytiskla cedulku s nápisem "náš rodinný kalendář" a jednotlivými měsíci v roce. Oříznutý obdelník jsem podlepila oboustrannou lepící páskou, na kterou jsem připevnila vrchní poutko na zavěšení a 12 provázků tažených z každého měsíce. Bohužel se ukázalo, že oboustranka poutko neudrží, proto doporučuji připevnit provázky k podkladové čtvrtce ještě sešívačkou nebo tavnou pistolí a teprve potom přelepit vrchní čtvrtkou s nápisy. Placičky na jména jsem řezala na plotru, ale půjde to i raznicí nebo nůžkami a děrovačkou, jen to bude trvat o něco déle :)


Provázky se hodně kroutily, tak jsem na jejich konce navázala dřevěné korálky.


Takhle vypadá celý, ani se mi nevešel do záběru :D


Toto by první prototyp. Další už jsem trochu vychytala :) Na plotru jsem si vyřízla nejen kolečka, ale také čtverečky a srdíčka, aby se kromě narozenin mohly na provázky navěsit i svátky a významná výročí. Pro tyto placičky jsem si vyrobila spešl krabičku s průhledným víkem. Krabičku jsem převázala přírodním provázkem a opatřila popiskem.


Aby nebyl jeden jak druhý, každý jsem vyrobila v jiné barvě. Liší se použitými enamelkami a dřevěnými korálky.



Tyto kalendáře byly vyrobeny jako vánoční dárek, ale udělají radost jistě i k narozeninám nebo jen tak pro radost :)

Krásný kreativní den

Jitka JIXIK

Žádné komentáře:

Okomentovat