čtvrtek 8. prosince 2016

HOST V PAPER GARDEN... Monika Pestrová



Krásný adventní čas! Je mi obrovským potěšením a hlavně velikou ctí podělit se s vámi zde, na stránkách Paper Garden, o střípky z mojí tvorby ... a dnes to bude samozřejmě inspirace vánoční. Nejprve mi dovolte říci pár slov o mně ... Spoustu z vás mě zná, ale věřím, že je tu široká čtenářská základna, a tak někteří mě možná neznáte. Jmenuji se Monika, je mi 36 let, jsem vdaná a máme doma jednoho 5-letého ďáblíka. A právě jeho narození byl můj prvotní scrapový impuls, protože jsem samozřejmě hledala způsob, jak co nejpůsobivěji zachytit ty krásné chvíle, které nám jeho přítomnost přinášela. Proto tvořím především Project Life, velké scrapbookové stránky a také přáníčka.

Co se týče stylu, tak jsem se dlouho hledala, ale nakonec se mi nejvíc líbí Clean & Simple (a to i z praktických důvodů, zejména časových), ovšem tento styl se mi prozatím moc nedaří... Moje PL stránky jsou stále docela hojně zdobeny, také ve stylu Clean & Simple dělám hlavně přáníčka :-) Dalším mým oblíbeným stylem je Shabby Chic. Miluji tento styl zejména na přáníčkách - ta bohatost, hojnost a přesto celková kompaktnost mě dokáže naprosto odzbrojit. 

A tak si dovolím vám dnes představit pár mých vánočních přáníček a na své si přijdou jak milovnice jednoduchosti, tak i příznivkyně hojného zdobení. Pro mě jsou Vánoce tím nejkrásnějším obdobím v roce. Mám ráda všechna ta světýlka, vánoční výzdobu, vůni svařeného vína a pečených kaštanů a samozřejmě chvíle volna s rodinou a přáteli. A se začátkem Adventu sedám ke svému pracovnímu stolu a začínám tvořit vánoční přáníčka.


První přání je velmi jednoduché a kombinuje bílou a zlatou barvu. Základ tvoří hvězda vyřezaná na Big Shotu ze zlaté vlnité lepenky. Pro vánoční tvoření jsem si vlnitou lepenku velmi oblíbila a používám jí zejména v bílé, zlaté, stříbrné a přírodní barvě. Dodá projektům „dimenzi“ a je velmi působivá. Takže se po ní určitě podívejte ve vašem papírnictví.




Z bílého scrapbookového papíru jsem nařezala základy a potiskla jsem je Distress inkoustem v odstínu Hickory Smoke ledabyle textovým razítkem a důkladně jsem jeho otisk vysušila horkovzdušnou pistolí, protože v následujícím kroku jsem použila zlatý embosovací prášek a naembosovala malé hvězdy. Pak jsem pozadí doplnila pár cákanci zlaté a černé. Zlatou hvězdu jsem obtočila bílým provázkem. Z velumu jsem vyřízla menší hvězdu a spolu s větší hvězdou jsem je přilepila na základ. Přidala jsem pár zlatých flitrů a razítko „VESELÉ VÁNOCE“ a bylo hotovo. Rychlé, jednoduché a elegantní. Tímto způsobem můžete udělat sérii takových přání – já jich dělala hned pět najednou.



Další přání je tak trochu ve stylu Shabby Chic a tvoří ho věnec z bílých květů vánoční růže a vyřezaných větviček. Navrstvila jsem tři čtvercové základy (papír, velum, papír) a pak jsem ze zeleného provázku udělala něco jako základ věnce. Na něj jsem vrstvila na Big Shotu vyřezané větvičky z bílé čtvrtky. Na základ věnce jsem pak umístila bílé vánoční hvězdy, které jsem složila z kytiček a žlutých pestíků.



Každou kytičku jsem ještě „potřpytila“ Stickles od Ranger v odstínu Clear. Připadalo mi, že to chce ještě něco… Tak jsem na věnec přilepila červené a bílé papírové bobulky.



Nevím jak vy, ale já mám moc ráda přírodní přáníčkové základy. Z jednoho takového základu je i následující přání. V tomto případě jsem embosovací kapsou naembosovala přední část přáníčkového základu. Na velum jsem pomocí bílého embosovacího prášku naembosovala dvě vánoční hvězdy, které jsem pak vystřihla tak, že spodní část hvězdy jsem vystřihla celou, z vrchní jsem vystřihla jen přední lístky. Květinu jsem slepila a do středu jsem nalepila perličky a kamínky.



Na naembosovanou přední stranu přání jsem nalepila dvě větvičky vyřezané na Big Shotu (mám nové vyřezávací šablony od Tima Holtze, tak teď dávám větvičky všude, kam to jde :-D), provázek do dvojité mašle a na to jsem přilepila hotovou vánoční hvězdu z velumu. Do středu přání jsem bílým Staz-Onem natiskla vánoční přání a sem tam jsem do naembosovaných vloček nalepila bílé perličky.



A nakonec tu mám dvě čistě Shabby Chic přáníčka, která jsem dělala naráz, takže se přáníčka liší jen v barevném provedení pozadí. Barevný podklad jsem prošila na šicím stroji, přidala jsem vyřezanou vločku a pruh s bílou čtvrtkou, gázou a bílou vlnitou lepenkou. Pak přišly na řadu opět mé oblíbené větvičky :-) Ústředním motivem na přáníčku je tentokrát velká bílá vánoční růže s bílými pestíky.



Přidala jsem ještě zlaté bobulky, stonky s perličkami, bílé kytičky (jabloňové kvítky a malé růžičky), tekuté perly a nakonec proužek s vánočním blahopřáním.

Tak to byla nálož inspirace na vánoční přáníčka a já doufám, že se vám líbila.

Přeji vám klidné a pohodové vánoční svátky a bohatého scrap Ježíška ;-)

P.S.: Monče děkujeme za úžasný příspěvek a nahlédnutí do jejího tvořivého světa. Pokud tvoříte a chtěli byste se také stát hostem v Paper Garden, napište nám na info@papergarden.cz a třeba vybereme právě Vás!

Žádné komentáře:

Okomentovat